Haziran 04, 2019

Ortalarda Yokken İzlediğim Diziler (1)


Herkese selam!
Ne oldu unuttunuz mu bizi? Hahah çok normal, ben bile bazen kendimi unutuyorum. Arada bir burayı yoklamak için gelip bir şeyler yazıyorum. Bir dönem blog çok iyiydi çünkü sürekli yazıyordum, e tabi ben yazmayı bırakınca burası da filmlerdeki ıssız Teksas sokaklarına döndü.

Şimdi bu sürede tahmin edersiniz ki boş durmadım ve birkaç dizi de izledim. Yorumlarını ayrıca yapmayı düşünüyorum umarım harekete geçmem yıllarımı almaz :D Zaten yazsam bile uzun yazılar olamayacak, çok hatırlamadığım için. Ama belki siz de kısa yazılardan hoşlanıyorsunuzdur?


Arada bloğa hala girip bakan, yeni yazılar gelecek mi diye bekleyip soran çoook kıymetli kişileri de görüyorum ve inanılmaz mutlu ediyor beni. Bu blog benim için gerçekten değerli, bir kenara bırakmaktan hoşlanmıyorum ama yazma azmi kalmadı. Artık olduğu kadar devam edeceğiz :))

Zamanında blogda çekiliş yapmak istiyordum ama gelin görün ki günümüzdeki çekilişler Iphone'dan tutun yurt dışı tatillerine kadar uzanıyor ya da gittikçe pahalılaşan makyaj malzemelerinden oluşuyor. Anlayacağınız çok değecek bir şey bulamazsam bu hayalim kalacak gibi :(

Çok uzattın dediğinizi duyar gibiyim o zaman dizi listesini ekliyorum hemen. Unuttuklarım olabilir belki emin değilim. Aralarında yarım bıraktıklarım vs. de var.

Goblin
Bu diziyi iki günde falan bitirdim sanırım, gerçekten güzeldi. Zaten Gong Yoo olan bir diziyi beğenmemek mümkün değil. Sanırım bu dizi bir zamanların Secret Garden'ı falan oldu. Birçok kişinin ilk dizisi olmaya başlamıştır, hak etmediğini söylesem yalan olur zaten.

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo
Çok övülen bir dizi ama ben fazla beğenmedim. Yani evet diğer birçok diziye göre iyi ama sanki biraz abartılmış gibi geldi bana. Aynı dönemde çıkan Do Bong Soon'u ben daha çok beğenmiştim.

Queen Of The Ring
Mini diziler genel olarak hoşuma gidiyor. Bu dizi de aynı şekilde çok tatlıydı.

Strong Woman Do Bong Soon
En sevdiklerimden biri oldu kendisi, izlemeyenlere de, kaldıysa, öneririm. Çok eğlenceli ve tatlıydı. İlk bölümde biraz abartı ve saçma olabileceğini düşündüm ama ilerleyen bölümlerde yanılttı.

Something About 1%
Çok hatırlamıyorum, pek sevmemiştim zaten. Sanırım konusu çok klasik gelmişti.

I am Not a Robot
Çok güzeldi. Tam bir romantik komedi diyebiliriz.

Eulachacha Waikiki
Gerçekten favorim!! Aşırı eğlenceli bir diziydi, izlemeyen varsa öneririm. İkinci sezonu da çıktı, izlemeyi düşünüyorum. Sadece eski kadro kalmadı pek, o beni üzüyor.

Great Seducer
Entrikalar ve saçma konu ama baya baya izledim. Artık Woo Do Hwan mı izletti ben mi canıma susadım bilmiyorum ama enteresan bir şekilde sardı beni. Arkadaşımla beraber başlamıştık, bölümlerin kritiğini yapa yapa izledik ahah.

Jugglers
Fena bir dizi değildi aslında komikti. Yine de öyle aklımda kalan bir dizi olmadı.

While You Were Sleeping
Cidden güzel diziydi ama bitirmedim araya bir şeyler girdi.

Because This Is My First Life
İnanır mısınız bu diziyi beğendim ya. Hiç beklemezdim, sanırım dizideki bakış açısını sevdim. Çok hızlı akan bir dizi değil, yine de anlatılmak istenen hoşuma gitti.

Age Of Youth 1/2
Bayılıyorum bu diziye. Üçüncü sezon için can atardım da en sevdiğim karakterin muhtemel sevgilisi olacak adam hapse girmiş...

Manhole
Ben nedense Jaejoong'un başladığım hiçbir dizisini bitiremiyorum :D Komikti falan ama başrol kıza pek ısınamadım.

School 2017
Aa bu güzeldi.

The Legend Of The Blue Sea
Bir türlü yıldızımın barışmadığı Lee Min Ho'nun dizisi (onun da çok umrundaydı ya çaktırmayın). Bu dizi de çok seviliyor ama benim için eh işteydi.

Love In The Moonlight
Bu bloğu okumuş herkes tarihi dizileri sevmediğimi bilir ama bu çok güzeldi.

Not: İki parta böldüm çok uzayınca, okumak için buraya tık!

Kesin unuttuğum diziler vardır. Bunlar bu arada izleyip bloğa yazmadıklarım, bazılarını birkaç yıl önce izlemiştim. Neleri izlediğimi unutmamak için bloğun taslaklarına yazıyordum, dedim madem öyle bunları sizlerle de paylaşayım.
Devam yazısında buluşalım!!

2 yorum:

  1. Merhaba. Ben de yakın zamanda basladim bloga, daha önceden de vardı da biraktim vs. Neyse, böyle blog okumayı özlemişim sanırım Instagram falan daha görsel odaklı mesela, blogunuza bakıyorum bir merhaba diyeyim dedim.👋 :) Motivasyon bulmak zor olabiliyor cidden. Neyse, Weightlifting Fairy'i benim gibi pek sevmeyen bir insan görmek hoşuma gitti. (biraz abartmış olabilirim. :D) Ben sadece ilk bölüme baktim gerci, itiraf. Dizinin başrollerini çok beğenmemiştim kız çok sevimli olsa da. Bir balerinleri de kucumsuyorlar gibi gelmişti, haltercilerin bakış açısını sevmemiştim, ilkokul arkadaşıyla karşılaşmak da çok klise. :( Bazı detaylar itti beni. Ama üniversite dizisi olmasi, basrollerin sevimli olması, yani öyle gözükmesi, kampüs gormek vs. ilgimi çekmişti ve cidden beğenilen bir dizi. Strong Woman fazla abartılı geldi onu da iki bölüm falan izledim... Deniz kızı da öyle. Ama bir ihtimal ileride bakabilirim bu dizilere.
    Lee min ho ben de çok sevmiyorum...
    Goblin seviyordum da sekizinci ya da yedinci bölümde kaldım, dört yıldır izlemiyorum. :D bolum süresi çok uzundu. Bir de her şey iyi hoş da gong yoo ve başrol kız bana uyumlu gelmiyordu. :( Ama konsept olarak beğenmiştim. Bir aklima düştü ona da bugün yarın donebilirim bakalım...
    Bende de bir hep yarım bırakma var, belli olmuştur sanırım :D, şu sıralar Strongest Deliveryman'e bakıyorum, birakmazsam ona devam edecegim. Bazen sevdiğim diziler bile kalıyor çünkü. :) Bir de 16 bölüm bana hep çok gelmiştir başından beri keşke 8 bölüm falan olsa ya da bölümler 30dk olsun diyorum ben... 16.;( Hep gözümde büyür hatta diziyi sevsem bile. :( Bir öyleyim ben de... Ama hala Kore'den vazgeçemedim... Bloguma belki ugrarsiniz, şimdiden söyleyeyim nedense ilk gonderilerim Kore dizileriyle ilgili değil pek. :D Karışık başladım anlamsiz gözükse de.:') Neyse bir süredir girmiyormuşsunuz buralara sanırım, ne zaman görürseniz, sevgiler. 🌿🍃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin :) Weightlifting Fairy çok kötü değildi aslında komikti vs ama ben ona nazaran Strong Woman'da daha çok eğlenmiştim. İlk bölümler biraz abartı geliyor gerçekten ama ilerledikçe güzelleşiyor, ben de aynı şeyi düşünmüştüm :)
      Goblin'e devam etmeni tavsiye ederim, hak ediyor bence :)
      Strongest Deliveryman'e ben pek ısınamadım ya, ilk bölümünü bile bitirdiğime emin değilim. Sarmadı beni bir türlü :/
      Sevgiler :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.