Haziran 07, 2019

Kore Dizileri Haz Veriyor Mu?

Evet evet, soruyla geldim! Selamlar öncelikle.

Özellikle uzunca zamandır kdrama izleyenlere yöneltiyorum bu soruyu. Artık dizilerden keyif alıyor musunuz? Şahsen ben ne kadar dizi güzel olursa olsun sonunu getirmekte çok zorlanıyorum. Eskiden "sadece 16 bölüm mü, ne kadar kısaymış" dediğim diziler son yıllarda sanki Arka Sokaklar izliyormuşum gibi hissettiriyor, hiç bitmeyecekmiş gibi.

Bunun sebeplerinden biri belki de klasik konu akışıdır. İlk bölümlerde başroller tanışır, 5-6 gibi aşık olurlar, 11-12 gibi sevgili olurlar, 13-14 ayrılış, şanslıysak 15 barışma ve ardından 16. bölüm ucu açık veya nadir de olsa anlamlı sonlar. Bu beni biraz sıkmaya başladı galiba. Özellikle romantik komedi izlediğim için bunu söylüyorum, diğer konular hakkında pek yorumum yok.

Diğer yabancı dizilerde ise 5-6 sezon (bakın sezon) rahatlıkla izleyebiliyorum. Sanırım artık gerçekten yeni diziler beni heyecanlandırmıyor. Tabi aralarında sıyrılan çok eğlendiğim diziler var ama onlarda bile finali görmeye sabredemiyorum.

Sizde durumlar nasıl? Hala sonuna kadar izleyebiliyor musunuz dizileri?
Ayrıca izleyip çok beğendiğiniz, iddialı diziler var mı?


2 yorum:

  1. 2016 yılından sonra kore dizilerinde bir düşüş oldu. Goblin, Descendants of the Sun , Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo, W: Two Worlds Apart , The Legend of the Blue Sea , The K2 , Hwarang , Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo... Sanki tüm haklarını tek senede harcamış gibiler. Fakat 2020 yılı için beklentim büyük. İyi yapımlar gelecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten diziler açısından çok kaliteli bir yıldı. Son zamanlarda iyi birkaç dizi geldi sanırım. Benim henüz izleme fırsatım olmadı ama duyduklarım var. Açıkçası benim de biraz izleme hevesim kaçtı, diziler artık çok klişe geliyor ve bitiremiyorum :/

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.