Haziran 19, 2013

16 yorum:

  1. aslında buna bakıllırsa hepside cok güzel bence ama tabıkı park mın young daha seker bırsey koreye sevgiler ben hatıce bende koreye gelmek istiyorum ama gelicem

    YanıtlaSil
  2. umarım gidersin bir gün kore ye :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden guzel bn erkeklerede bktm kim hung jo onun icin bn olrum ve en buyuk hayelim universteyi bitirdikten sonra koreye gidip kim hyung jo nun yanagina kucuck bir buse kondumak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe, o hepimizin hayali canım. ama gerçekleşir mi orası bilinmez :))

      Sil
  4. bnmde en buyuk hayalim koreye gidip kim hyung jonun yanagina bir tane buse kondurmak bunun icin elimden gelen herseyi yapacagim

    YanıtlaSil
  5. bence en güzel park shin :) ama bu liseyide beğendim hazırlayanın eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım, beğendiğine sevindim :)

      Sil
    2. En güzel kız her zaman park min young olmuştur. Park shin birilerinin yerini çalarak ne yapmaya çalışıyor anlamadım.

      Sil
  6. Evet 1. hak edenin olmuş kim nana olarak tanıdım onu :)ama park shin hye nerde?? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle tanımıştım :)) Yeni liste gelecek onda olur belki? :)

      Sil
  7. Bence 1 numara Shin min ah olmalı O ne güzellik ve tatlılıktır öyle.

    YanıtlaSil
  8. Ok bu arada tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  9. Bence 1 numara park shin hye :) bu arada sayfa çok güzel olmuş BN daha yeni gördüm bu sayfayı ellerinizi sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ya kore kızları süper ya 😉

    YanıtlaSil
  11. bae suzy çok tatlı

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.