Haziran 16, 2013

Coffee Prince

Yazarın Puanı: 7.2
Türü: Romantik - Komedi
Bölüm Sayısı: 17
Yayın Yılı: 2007
Oyuncular:
Goong Yoo - Choi Han Kyul
Yoon Eun Hye - Go Eun Chan
Lee Sun Gyun - Choi Han Sung
Chae Jung Ahn - Han Yoo Joo

Gong Yoo'nun o eşsiz gülüşü hatırına diziyi izledik ve beğendik :) Her ne kadar kızın erkek görünüşü vasat olsa da rolünü o kadar iyi yapıyordu ki bir an romantizme giremedik.
Konuya gelelim:
Choi Han Kyul (Gong Yoo) umursamaz, çapkın ne idiği belirsiz biridir :) Babaannesinin zoruyla (Bof'taki nine) bir cafe açmaya zorlanır. 
Tabi bunlarda para bol olduğundan hemen açıyor iş yerini hehe.
Go Eun Chan (Yoon Eun Hye) ise babasını kaybettiğinden ailenin reisi konumundadır. Annesine ve kız kardeşine gece gündüz çalışarak bakar.
Bir gün Go Eun Chan ile Choi Han Kyul karşılaşırlar ancak Han Kyul, Eun Chan'ı erkek zanneder. Onu sadece erkekleri çalıştırdığı cafesine çalışan olarak almaya karar verir.
Choi Han Kyul, yavaş yavaş kıza aşık olmaya başlar. Tabi çocuk kızı erkek zannettiğinden acaba gay miyim diye kendinden şüphe eder.

Gong Yoo ve Yoon Eun Hye'nin takdire şayan oyunculuğuyla bizim gibi diziyi bir günde bitirebilirsiniz :)
İyi seyirler.

4 yorum:

  1. Oyy Gong ve Yoon Eun'u izlediğim ilk dizi. Hala da belli aralıklarla kendime seanslar düzenlerim kaç kere izledim sayamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çook beğendiğim dizilerden biridir :) Gong'u burada tanımamış olmamında etkisi var tabii. Bu diziyi daha uzun yazmak isterdim halbuki, acemiliğime denk gelmiş :))

      Sil
  2. Ah Amane ah... Anlat anlat bitmez hangini anlatacan diziyi mi verdiği duyguları mı :D Bende Gong'u ilk burda tanıdım. Hani ağladı ya içim aktı gitti aha dedim sanırım yeniden aşık oluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazsaydım muhtemelen Gong'un oyunculuğunu övmüş olurdum yarısında. Bir insan duyguyu ancak bu kadar geçirebilirdi seyirciye :))

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.