Haziran 04, 2019

Bayram Kutlaması ve Yeni Yaş


Selamlar!
Malum Ramazan Bayramı geldi, hepinizin bayramını kutluyorum. Çocuklar için bol kazançlı, aileler içinse bol dinlenmeli bir bayram olsun :) Temizlik için kendinizi çok yormamışsınızdır umarım.

Bu sene de bir Gaziantep baklavası yiyemeyeceğim sanırım, canıma tak etti :D Zaten ayda yılda bir yiyoruz, güzel yapan bir yer bulmak inanılmaz zor. Online sipariş veriliyormuş galiba pek emin olmasam da, daha önce denediniz mi böyle bir şeyi? En iyisi geçelim bu konuyu, sadece konuşması bile kilo aldırır :D

Bilmiyorum fark eden oldu mu, ben mail gelince anladım bloğun 6. yılı olmuş. Son zamanları kurak geçen bir 6 yıl, eh olur o kadar. Bazen blog sektörünün (sektör mü? belki öyledir bir fikrim yok) öldüğünü düşünüyorum. Zamanında youtuber olsaydım daha mı iyi olurdu ne? Tabi yazmakla konuşmak aynı şey değil, e ben yapamazdım zaten bir ton eleştiri. Neyse işte baya uzun zaman olmuş. İlk açtığımız vakit hala aklımda, yıllar çok çabuk geçiyor üzülüyorum bazen.

Diyeceklerim bu kadar, kendinize iyi bakın!!


0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.