Haziran 12, 2019

Gönlümüzü Çalan 10 Dizi Karakteri

Yıllar önce yazıp yayınlamadığım bu gönderiyi nostalji niyetine paylaşıyorum. ^^

Kimi baş roldü kimisi ise yan rol ama bir şekilde gönlümüzü çalmayı başardılar. Bazıları dizileri izlememiz için tek sebepti.

Sıralama, dizileri izleme sıralamama göre oluşmuştur.


- Çömlekçiler Kralı : So  Yi Jung (Kim Bum)
Bof''u izlememin tek sebebiydi, çünkü Jandi'den nefret ediyordum. İleri sararak Çömlekçi'nin sahnelerini izlerdim.


-O Hep Gönüllerin Sevgilisi: Jeon Ji Ho (Lee Min Ho)

Düşünenler vardır Lee Min Ho'nun birçok ünlü yapımı varken neden bilinmeyenlerden birindeki karakterini seçtin diye. Ben City Hunter'daki karakterini Faith deki halini de severim ama bu hali benim için daha bir özel. Çünkü Lee Min Ho'yu bana sevdiren ilk yapım.


-Eşofman Güzeli: Kim  Joo Won (Hyun Bin)
 Her hareketi orijinal olan Kim Joo Won tabikisi de listede. Üstelik annesinin yaptıklarına karşı, kendi inanç ve ön yargılarına karşı dik duruşu. Cansın!
Bu arada Hyun Bin'in hep komedi yapması lazım ama sürekli dram yapıyor.


- Aşkına Sahip Çıkan İnsan gibi İnsan: Choi Han Gyul (Gong Yoo)
 O neler yapmadı ki.... Spoiler kıvamında olacak diye açıkça söyleyemiyorum ama bayağı çelişkiler yaşadı. Seni unutmadık reis...


-Adaletin Bekçisi: Kim Young Joo (Lee Joon Hyuk)
City Hunter cidden güzel bir dizi, izlemeyen kaldıysa cidden izlesin. İkinci karakter olmasına rağmen sevip benimsediğim çok az karakterden biri (genelde ikinci rollerin sahnelerini ileri sararak izlerim). Ah canım ya <3


-Bu kız Sevgini Hak etmiyor Üzülme Dediğimiz Adam: Kang Shin Woo (Jung Yong Hwa)

Evet burada itiraf etmem lazım, diziyi bitiremedim... Çünkü başrole hiç ısınamadım. Yani hala bir antipati besliyorum. Annem dahil ona bayılan çok ama yapamıyorum. Üstüne Kang Shin Woo'nun dizinin ilk bölümlerinde kahroluşu da eklenince diziyi bıraktım. Ama tavır ve davranışlarıyla kalbimi kazandın cinims.


- Uzaydan Gelen Tek Koreli: Do Min Joon (Kim Soo Hyun)

You Came From The Stars açık ara en sevdiğim Kore dizisi olabilir ve bunun büyük çoğunluğu Min Joon sayesinde.. Kızla aralarındaki atışmalar olsun, öpülünce hasta olması olsun. Karşıma çıksa uzaylı falan demem nikahı basarım.


-Mükemmel Adam: Yoo Shi Jin (Song Joong Ki)

Hem cesur hem komik hem ülkesi için ölmeye hazır bir idealist. Üstelik gönlünü bir doktora kaptırmış başka kimseyi gözü görmüyor. Daha bu çocuk napsın?
Arkadaşlarım Nice Guy'da Song Joong Ki'yi övdüklerinde abartıyorlar diye düşünmüştüm. Doğruymuş! O bakışlar, o gülümseme... Kendinizi bir an Uruk'ta insanlara yardım halinde bulmak istiyorsunuz.


Namını çok duyduğum ama daha dizilerini izlemediğim iki kişi var şimdi...


-Kötü Ama Karizmatik: Choi Young Do (Kim Woo Bin)

Heirs'i izlersem onun namı  için izleyeceğim. Kötü bir karakter olmasına rağmen bu kadar sevilmesi takdire şayan.


- Çok Karakterli Tek İnsan: Cha Do Hyun (Ji Sung)
Kime ne izleyeyim bir şey önersene diye sorsam ilk, Kill me Heal me diyorlar. Karakterleri çok iyi oynadığı üzerinde bir sürü iyi şey duydum. 7 karakteri canlandırmak zor olsa gerek.


Ve ve ve 'Benim İçin Çok Özel' Bonusu:


-Leopar Desenli Bornoz Giyen Kahraman: Oska (Yoon Sang Hyun)

Kendine has tarzı, ve komikli halleriyle Oska hep gönlümün birincisi!!


0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.