Haziran 04, 2019

Ortalarda Yokken İzlediğim Diziler (2)

Evet baktım ki izlediğim diziler almış başını gitmiş, tek postta çok bunaltıcı olur diye ikiye böldüm.
İlk partı okumayanlar için buraya tık.

W
Yer yer sinir etse de çok sürükleyiciydi. En önemlisi farklı bir konusu vardı, öneririm.


Entertainer
Tek kelime, sıkıcı.

Temperature Of Love
Başrol çocuğu yanılmıyorsam ilk burada izledim ve beğendim. Dizi de fena değildi fakat çok yavaş akıyordu. Bir de 40 bölüm falan olunca dayanamadım.

Flower Boy Next Door
Nostalji yapayım dedim, güzel bir diziydi :)

Fight For My Way
Güzeldiii~~

What's Wrong With Secretary Kim
Yani güzeldi. Arkadaşlar bana artık geçmişinde travma geçirmiş başrollerden gına geldi de.

Are You Human
Seo Kang Joon'u çok severim, onun için başladım ama robotla insan ilişkisi çok tuhaf geldi :D Ben de yarım bıraktım.

Clean With Passion For Now
Şuan izliyorum, kız çok şeker tek sebebim bu. 9. bölümde bir saçmaladılar ki diziden soğudum.

Romance Is a Bonus Book
Nuna love storysi. Sırf Lee Jong Suk için başladım ama yok. İki başrol arasında en az 10 yaş olunca hoşuma gitmiyor, bazen kişiler yaşlarını göstermiyor neyse de burada öyle bir durum da yoktu.

Suspicious Partner
Lee Chang Wook var :)

Memories Of The Alhambra
Konu değişik ve güzel, e Hyun Bin de var daha ne dedim ama ilerleyen bölümlerde biraz vasatlaştı.

My First First Love
Öylesine açmıştım ama çok hoşuma gitti. İkinci sezonu da gelecekmiş bilsem şimdiden başlamazdım kim bilir kaç yüzyıla gelir.

The Package
Büyük beklentiyle açmadım, zaten bitirmedim ama güzel ve sıcak bir diziydi.

The Last Empress
Hayatımda gördüğüm en entrikalı dizi galiba. Öyle bir sardı ki müptelası oldum ahah. Bir yandan saçma bir yandan merakla izliyorsunuz.

Evet, sonuna geldik, bir yıl sonra yine böyle bir yazıyla döner miyim dersiniz? :D
Benden bu aylık bu kadar ahah. Şaka şaka yazarım belki. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, umarım yakın bir vakitte olur.
Kendinize iyi bakın!!



0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.