Ekim 15, 2013

The Heirs / The In Heritors / Mirasçılar


Yazarın Puanı: 7.2
Türü: Romantik - Komedi, Gençlik
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Yılı: 2013
Oyuncular: 
Lee Min Ho - Kim Tan
Park Shin Hye - Cha Eun Sang
Kang Min Hyuk - Yoon Chang Yoong
Kim Ji Won - Rachel Yoo
Krystal Jung - Lee Bo Na
Kim Woo Bin - Choi Young Do
Kang Ha Neul - Lee Hyo Shin
Park Hyung Sik - Jo Myung Soo


Konusu:
Zengin mirasçı liseli gençlerin aşklarını, dostluklarını ve aile ilişkilerini anlatan bir dizi. 
*Cha Eun Sang (Park Shin Hye): Annesi Empire Grup'un evinde kahyadır ve konuşamamaktadır. Ablası ise okuma bahanesiyle Amerika'ya gitmiş ve orada tabiri caizse sürünmektedir. 
Cha Eun Sang fakir olduğundan dolayı bir çok part time işte çalışmaktadır. Bu durumdan bıkan kızımız Amerika'ya ablasının yanına gitmeye karar verir. Böylece Amerika'nın yolunu tutar.

*Kim Tan (Lee Min Ho): Annesi Empire Grup'un başkanı ile sevgilidir. Böylece Kim Tan'da Empire Grup'un mirasçılarından olur. Kendisi eğitimini Amerika'da görmektedir.

Bizim liselilere ileride ailelerinden büyük miraslar kalacaktır fakat onlar bu yükün altından kalkabilecekler midir? İşte asıl soruda bu. Bunun için ailelerin ve kardeşlerin birbiri ile nasıl mücadele ettiğini izleyip öğreneceğiz. :)
KARAKTER ŞEMASI


Bence Kısmı (Bol miktarda spoiler içerebilir.) :

AŞIRI TATLI :)
Uzun zamandır yolunu gözlediğimiz dizi yayına geldi. Benim ilk izlenimim şu yönde; sanki Lee Min Ho ile Park Shin Hye çok soğuk gibi duruyorlar birbirlerine. Yani bir yakınlık yok gibi. Belki ileri bölümlerde bu soğukluk yok olur onu bilemem ama dileğim o yönde. Birde şuna dikkat ettim sanki dizideki bütün erkekleri gençleştirmek uğruna yaşlandırmışlar gibi gözüküyor. Şu sörf sahnelerinde Lee Min Ho'nun kassız vücudunu gördük ya hiçbir şey demiyorum. İnsan bir kas yapar değil mi ama?! Hele o canım Kim Woo Bin'in saçlarını ne hale getirmişler yaa, çok üzüldüm valla. Tabii şuna da değinmek istiyorum Kang Min Hyuk her zaman ki gibi sevimliliğini korumakta. Onun sahneleri gelince yüzümde güller açıyor. Hele Lee Min Ho ile olan sahnelerine bayağı güleceğiz gibime geliyor :)) Bu arada Lee Bo Na ne kadar kıskanç çıktı öyle yahu. Gına geldi yemin ediyorum bir bırakmadı çocuk Cha Eun Sang ile konuşsun :D Başka bir konu neden bu Kim Woo Bin hep atarlı çocuk rolünde? Biri bana bunu açıklayabilir mi? :D Valla söylemek istediklerim bitmiyor son olarak şunu da söyleyeyim şu Rachel bizimkilerin canına okuyacak gibi görünüyor. :)

Ek: Dizinin şarkıları da  Lee Hong Ki'nin elinden çıkmış ve bence harika olmuş :)

Not: Konusu fazla detaylı olmadı sanırsam ama zaten diziyi anlamak için yeterine çaba sarf ediyorum elimden sadece bu kadarı gelebildi. O kadar çok karakter var ki hepsi birbirine giriyor. Diziyi izlerken bile arada durup şu kimdi bunun anası hangisiydi falan diye düşünüyorum yani :D



0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.