Ekim 29, 2013

Faith

Yazarın Puanı: 7.6
Tür: Tarihi, Romantik
Yapım Yılı: 2012
Bölüm Sayısı: 24
Oyuncular:
Lee Min Ho - Choi Young
Kim Hee Sun - Yoo Eun Soo
Yoo Oh Sung - Gi Chul
Lee Philip - Jang Bin
Kim Soo Yun - Deo Gi
Ryu Duk Hwan - King Gong Min
Park Se Young - Princess No Gook

Konusu: 
Prens tam kral olmuş sarayına doğru yola çıkmışken (casuslarla dolu tehlikeli bir yolculuk), kraliçe bir grup suikastçı tarafından yaralanır. Onu kurtarmak için cennetten hekim almaya karar verirler.

Bu arada dizide yüzyıllar önce bir doktorun cennet kapısından dünyadan kaçtığı ve her yüzyılda dünyaya bir doktor yolladığı diye bir hikaye vardır. Böylece kralın koruması Choi Young (Lee Min Ho) cennetin kapısından geçmeli ve bir hekim getirmelidir. Getirdiği hekim ise Yoo Eun Soo (Kim Hee Sun) isimli bayan bir plastik cerrahtır. Ne olup bittiğini anlamayan Yoo Eun Soo, kendini bir film çekiminde zanneder. Ancak gerçeği öğrendiğinde, olanlara inanamaz. Choi Youn, Yoo Eun Soo'ya eğer prensesi iyileştirirse onu evine geri götüreceğine söz verir. Fakat sözünü tutacak mıdır?




Lee Min Ho olur da bir dizi kötü olur mu? Tabi ki hayır! :) Bu dizi ne kadar güzel olmasına ve herkes tarafından beğenilsede ben sonunu getiremedim. Nedeni de şudur, tarihi bir dizi olması. Hele şu kral, kraliçe ve onları tahtından etmeye çalışanlar da işin içine girince ben dayanamıyorum. Tarihi filmlere karşı bir ön yargım var. Şu zamana kadar sadece Düşlerimin Prensi'ni sonuna kadar izleyebildim. O da ilk dizimdi zaten. İzlemeyen kalamamıştır belki bu diziyi, bilemiyorum ama ben öneriyorum. Eğer tarihi dizilerden sıkılmıyorsanız hemen izleyin. Lee Min Ho'yu aksiyonlu sahnelerde görmek pek keyifli! :)


0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.