Ağustos 29, 2022

Look Both Ways - Film

Selamlar!!

Uzun zamandır yoktum. Blog aklıma düştü birden bir şeyler yazmak istedim. İzlediğim bir filmden bahsedeyim dedim ben de.

Yazarın Puanı: 5.7
Türü: Romantik Komedi
Süre: 1 saat 50 dakika
Yapım Yılı: 2022
Yönetmen: Wanuri Kahiu
Yazar: April Prosser

Konusu: 

Üniversite mezuniyetinin akşamında Natalie'nin hayatı iki paralel gerçekliğe ayrılır: birinde hamile kalıp çocuğunu büyütmek için aile evine giderken diğerinde Los Angeles'a taşınıp hayalindeki kariyerin peşinden gider.

Yazarın Yorumu:

***

Bu film Netflix'e yeni geldi sayılır. Çok büyük umutlarla izlemedim, bu yüzden eh fena değil diyeceğim. Pek kafa yormasın, zaman geçsin, çok çaresizim izleyecek bir şey bulamıyorum derseniz izleyebilirsiniz 😅

***

Spoiler içerebilir;

Konu aslında hoş, kızın hamile kalması ve kalmaması üzerine hayatının iki farklı yönde şekillenmesini izliyoruz. Berbat bir özet yaptım ama anlaşılmıştır umarım.

Ben açıkçası ihtimaller üzerinde değil de tercihler üzerine olmasını isterdim filmin. Yani kız her iki senaryoda da hamile olsaydı birinde aldırıp diğerinde aldırmamayı seçseydi gibi. Nedense böyle olması daha çok ilgimi çekerdi gibi geliyor.

Bunun dışında filmi izlerken acaba ne anlatmak istiyor diye düşündüm. Alt metni neydi sizce? Hayatta ne yaşarsak yaşayalım kalbimizin sesini dinledikçe her şey yoluna mı girer? Her şekilde hayatta tatmin olabiliriz, hiçbir şey yolun sonu değil vs. gibi geldi bana. Yeterince ikna olamadım ama filmin anlatmak istediğine. Biraz havada kaldı bana kalırsa.

Film çok akıcı da değildi, bir ara tüm hayatını izleyeceğiz herhalde dedim kendi kendime.

Jake karakterini pek sevmedim bu arada, güven vermedi hiç. İki senaryoda da Gabe ile olmasını tercih ederdim veya başka biriyle tanışsaydı. Kızın hamile olduğu senaryoda da tanıştılar Jake ile aslında ama hiçbir şey olmadı. Ruh eşi kavramını bir sorgulattırdı orada.

Genel olarak film ortalamaydı bence.

Diyeceklerim bu kadar efendim. Başka filmler de izledim tabii ki, belki onları da yazarım.

Kendinize iyi bakın! :)



0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.