Şubat 20, 2021

It's Okay to Not Be Okay

 Merhaba herkese! Öncelikle herkese sağlık diliyorum. Karantina döneminde It's Okay to Not Be Okay izlemiştim. Onun hakkında bir yazı olacak bu. 

 
Yazarın puanı: 7.9 
Türü: Romantik, Dram
Bölüm sayısı: 16 
Yayın yılı: 2020 
Oyuncular:
Seo Ye-Ji 
Kim Soo Hyun 
Jeong Se-oh


 Yazarın Yorumu:
-Spoiler YOK-

Güçlü kadın karakterler sevdiğim için burada Seo Ye-Ji'nin rolünü oldukça beğendim. Giydikleri de keza oldukça güzeldi. Aralarındaki romantizm güzel olsa da ben finale kadar izleyemedim diziyi. Bir yerden sonra sıktı. Ama tüm oyuncular oldukça iyi oynuyorlar, özellikle Jeong Se-Oh, gerçekten oldukça sade ve başarılı bir otizm sendromlu birini oynamış. Veee benim en sevdiğim oyunculardan Kim Soo Hyun oynuyor. Bence bir şans verin.

-Spoiler-

Bir yerden sonra birlikte olmamaları için yaratılan dram beni sıktı açıkçası. Bir de bir hayalet mevzusu dolanıyordu ama ben tamamen izleyemediğim için ne oldu bilmiyorum. Sanki uzatmak için uzatmışlar gibi geldi. Bunun yanı sıra birçok detay hoş ve gerçekçiydi, travma hikayesi, Kim Soo Hyun'un karakterinin kendini abisine adaması ve hayatından aslında vazgeçmesi gibi noktalar bence gerçek hayatta da oldukça var olan hikayeler. 
Bir de kadının yazdığı kitaplar çocuklar için çok karanlıktı. Hikayelerin akışı dizide güzel olsa da çok gerçekdışı geldi bana. 
Diziyi birkaç hafta önce izlediğim için çok detay gelmedi aklıma, beni en düşündürten şeyler bunlardı. Aynı zamanda travma, otizm gibi psikopatolojik durumlara yer vermesi bence bilinçlenmemiz için oldukça anlamlı. 




Sizin fikirleriniz neler? Yorumlarda konuşalım!

2 yorum:

  1. buna başlayacaktım geri mr.queen e başladım ama 9. bölümde bıraktım. sonra yine buna başlayamadan age of youtha başladım ilk bölümde akmadı bir türlü, bıraktım. sonraa eski dizilerden 'cunning single lady' izlemeye başladım yine 9. bölümde bıraktım :D buna da başlasam bırakır mıyım acaba? 'because this is my first life' izlediğimden beri başka dizilere bakamaz oldummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son birkaç yıldır neye başlasam ben de yarım bırakıyorum, bu diziyi de yarım bırakmıştım. Aslında güzel dizi ama arada kaynadı :D Because this is my first life dizisini izlemiştim ben de çok güzeldi. Aslında onu beğendiysen Age of youth'u da beğenebilirsin diye düşünürdüm, şaşırdım. Bence bir şans daha verebilirsin benim çok sevdiğim dizilerden :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.