Eylül 28, 2020

My Neighbor Totoro - Film

Yazarın Puanı: 8.5
Türü: Animasyon, Fantastik
Süre: 1 saat 28 dakika
Yapım Yılı: 1988

Konusu: 
Mei ve Satsuki, hastanede tedavi olan annelerine daha yakın olabilmek için babalarıyla birlikte köye yerleşirler. Mei orada ruhlar görmeye başlar ve Totoro adında bir yaratıkla tanışır.

Yazarın Yorumu:

***

Çok sevimli ve iç ısıtan bir film.
Sakinlik aradığınız bir zamanda izlemenizi öneririm.

***

Yok denecek kadar az spoilerlı kısım;

Herkese selam!
Bugün eski bir filmle geldim. Uzun zamandır izlemeyi düşünüp erteliyordum, sonunda yaptım.
Çok sevilen bir film sanırım, bolca görüyorum internette, nitekim ben de sevdim. Aslında Japon animasyon filmlerini beğeniyorum, daha önceden izlediğim birkaç tane daha vardı.

Çok eski bir film olmasına rağmen ben çok keyif aldım. Tabii son dönemlerde yapılan animasyonların kalitesi yok ama yine de beni hiç rahatsız etmedi. Bunu söylüyorum çünkü biliyorum eski yapımları izlemekten hoşlanmayanlar da var.

Benim için çok keyifli bir filmdi. Ufak bir çizgi film izliyorum hissi vermedi değil ama eğlendim. Biraz yavaş akan bir film, sakin bir moddaysanız daha çok sevebilirsiniz.

Filmde en hayranlık duyduğum kısım hayal gücüydü. Catbus çok hoşuma gitmişti mesela. Ayrıca Totoro gerçekten çok sevimliydi ahahah.

Anne kısmı çok duygusaldı, neyseki sonda kötü bir şey olmadı. Aynı şekilde herkesin Mei'yi aradığı kısım da öyleydi.

Evet, film hakkında diyeceklerim bu kadar :) Paslanınca üç beş satır yazı ancak çıkıyor. Başka bir yazıda görüşürüz! Kendinize iyi bakın :)

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.