Temmuz 06, 2020

Günleriniz Verimli Geçiyor mu?

Selamlar!
Bugün biraz yazasım geldi, o yüzden bloğa geri döndüm.

Merak ettiğim bir şey var, günleriniz nasıl geçiyor? Yani Korona'yla birlikte olan değişikliklerden sonra? Çalışan kesim zaten çalışmaya muhtemelen devam ediyordur, peki öğrenciler ne yapıyor? Ben de hali hazırda bir öğrenci olduğum için merak ediyorum açıkçası.
Kendinize eğlenecek bir hobi bulabildiniz mi yoksa benim gibi Netflix devam mı? Kendimi çok boş hissediyorum, hatta sadece ben değil çevremden de aynı şeyleri duyuyorum.

Bu dönemleri daha verimli nasıl geçirebiliriz? Hangi ara temmuz oldu ben anlamadım bile, öylece geçiyor günler sonra bir bakmışım tekrar okul stresi. Zaten Korona'dan sonra online eğitime geçtik ve bizim okul nefes aldırmadı. Arada soluklanıp ağlayasım geliyordu ahah. Bu dönem 3 projem vardı ve canım çıktı zaten. Normalde okul varken asistanlara gidip soru sorabiliyorduk, bu dönem ancak mail atabildik o da ayrı bir sıkıntıydı. 
2 tanesi grup projesiydi üstelik... Herkesin aynı anda organize olması bile o kadar zorken bir de online yapmaya çalıştık. Ay neyse işte, baya stres yaptım son dönem. Bitince de böyle bir rahatlık aldı beni. 
Normalde zorunlu yaz stajım da vardı o da yalan oldu...

Boşverin, hatırladıkça tekrar stres oluyorum :D Hobilerinizi sormuştum, ben bu dönem bir kuru pastel boya denemesine giriştim. Aslında fena değil ama bayağı zormuş. Normal bildiğimiz pastel boyalar yağlı oluyor, bu kuru pasteller tebeşir gibi. Biraz kağıdın üstüne çiziyorsunuz sonra da elinizle dağıtıyorsunuz. Düzgün bir şekilde dağıtmak ve renkleri güzel karıştırmak önemli. Henüz 3-4 tane ancak yaptım.

Bir de instagram hesabı açtım, tabii kişisel hesabım var da ben yan bir hesap açtım. Orada da zamanında sağda solda çektiğim fotoğrafları paylaşıyorum. Bakmak isterseniz linki burada. İlginizi çeker belki.

Aslında düşününce bayağı aktivite bulmuşum, şimdi bir tane daha geldi aklıma. Bir küçük kütüphane ve komidinim vardı. Ne manaysa kütüphanenin ortası tahta gerisi beyazdı ve komidinim de tahta rengindeydi. Hiç hoş bulmazdım onları, ben de beyaza boyadım, bir de vernikledim. Ama birkaç gün sürdü. Tepemde güneş olmasaydı daha rahat ederdim. Yine de boyamak keyifliydi. Yeni bir eşya almaktan iyidir.

Şuan aklıma gelenler bu kadar. Dediğim gibi yapacak birkaç şey buldum ama yine de boşum aslında. Ders çalışıp biraz araştırma mı yapsam diyorum ama içim almıyor :D Bir de hava çok sıcak olduğundan iyice bunalıyorum.

Sizler neler yapıyorsunuz?

2 yorum:

  1. Yaziniz gozume carpti tikladim. Sanirim planlamayi iyi yapamayan ya da okuldan cok yorulanlar icin bos bir surec oldu bu yaz tatili. Ben de kendi adima pek verimli gecirdigimi soyleyemeyecegim. Sadece bloguma yazilar koymaya devam ettim onun disinda pek bir sey yapmadim. Ama her zaman da bir seyler yapmak zorunda degiliz bence. Baksaniza hayatta neler olacagi hic belli degil. Yeni yazilar eklemeye devam etmek isterseniz blogunuzu takipte olacagim. Ben de bloguma beklerim. Saglikla kalin😊👋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çoğumuz için böyle oldu galiba. Olaylar bizim dışımızda geliştiğinden çok da dert etmemek lazım sanırım, normal bir süreç değildi çünkü. Boşluğa düşmek normaldir :) Dediğinize katılıyorum, bazen akışa bırakmak gerekiyor :)
      Hoşgeldiniz bloğa :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.