Temmuz 09, 2016

Healer

Yazarın Puanı: 8.6
Türü: Aksiyon, Romantik
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Yılı: 2014-2015
Oyuncular: 
Ji Chang Wook - Seo Jung Hoo
Park Min Young - Chae Young Shin
Yoo Ji Tae - Kim Moon Ho
Kim Mi Kyung - Jo Min Ja

Konusu:
Kim Moon Ho büyük bir yayın şirketinde çalışan popüler bir muhabirdir. Bir gün geçmişte yaşanan bir davanın iç yüzünü (gerçekleri) öğrenir. Kim Moon Ho, bu davayla ilgili olan kişilere yaklaşır ve onlara yardımcı olur. Bunu yaparken de gerçeklerin ve inançlarının peşinden gider.

Bu sırada, Kim Moon Ho'nun yardımıyla, internet muhabiri Choi Young Shin ve Healer olarak bilinen Seo Jung Hoo gerçek muhabirlere dönüşürler.


Yazarın Yorumu:

*-*-*-*-*-*

Hala izlesem mi diye mi düşünüyorsunuz, inanamıyorum! Hemen izleyin :)

*-*-*-*-*-*


Spoiler'lı bölüme geçiş

1 yıl kadar uzun bir aradan sonra nihayet dizi yorumuyla dönebildim! Cidden paslandığımı hissediyorum. Yorum yapamayacakmışım gibi geliyor ama bir yerden başlamak lazım.

Öncelikle bu diziyi öneren herkesten Allah razı olsun :D Herkes önermeye başlayınca açıp izledim hemen ve çok beğendim! Bayağı olmuştu böyle aksiyonlu bir dizi izlemeyeli. Ayrıca içindeki romantizm de tam dozundaydı, 15. bölümde çıtayı arşa çıkarmasalardı iyiydi ama neyse (hatırlamayanlar için kızın çocuğun evine geldiği bölüm).

Bu diziden bahsedeceksem öncelikle Ji Chang Wook'u yazmalıyım tabiki! Diziyi izlerken yorumlara da baktım, çoğu kişi Lee Min Ho'ya benzetmiş. Bence o dizinin etkisindendir yoksa alakası yok. Bütün dizi boyunca Kim Jae Joong'a benzettim ben. Neyse sonuç olarak yakışıklıymış (gözlerden kalp çıkaran emoji).
Oyunculuğunu da çok beğendim. Aslında dizide birden fazla karakteri vardı. Bong Soo, Healer ve bence Jung Hoo olarakta ayrı bir kişiliği vardı. Sanki Jung Hoo, Healer ve Bong Soo'nun karışımı gibi bir şeydi. Ya da bana öyle geldi bilemiyorum artık :D
Dövüş, çatılardan atlama vs sahneleri çok güzeldi. Her ne kadar tek başına o kadar adamı yere serebilmesi Cüneyt Arkın etkisi yaratsada izlemesi keyifliydi :))
Young Shin'i her daim koruyup kollaması, kızın kavga sahnelerini görmemesi için her seferinde o acil durumlarda bile uyarması çok güzeldi. İkisi çok tatlı bir çift olmuşlardı :)

Park Min Young'u bu dizi dışında sadece City Hunter da izlemiştim, sevdiğim oyunculardan bir tanesi yine de. Bu dizideki saçını sevmedim hatta başlarda tanıyamadım bile :D Sonradan alıştım tabi ama bence City Hunter'daki saçı çok daha yakışmıştı.
Dizide kızın bazı hareketleri uyuz etmedi değil. Özellikle ilk bölümlerde kızın cesaretli olduğunu söylüyorlardı ama cesaret bir yerden sonra işe yaramıyor. Yanında Healer'ı götürmeseydi kızın hali yaş olurdu yani. Bir de Healer'ı görmeden, doğru dürüst konuşmadan ona aşık olması biraz mantıksız geldi. Hayranlık duyabilir yaptıklarından dolayı ama aşık olması biraz abartı olmuştu. Ya Healer 60'lık bir dede olsaydı :D Neyse aşkın yaşı yoktur diyerek olayı bağlayalım.
Her şeye rağmen kızın Jung Hoo'yu dinlemeden yargılamaması çok güzeldi. Normal bir romantik dizi olsa bizi kızın saçma tripleriyle süründürürlerdi ama burda kızın her şeyden önce çocuğu dinlemesi ve onun yanında olması gerçekten alkışlanacak bir olaydı.

Ajumma dizinin kilit noktasıydı ve çok tatlıydı :D Kilit noktası derken o olmasa Healer da bu kadar şeyi yapamazdı, bunlar hep ekip işi. Kadını izleye izleye hacker falan olmak istedim. Bilgisayarın başındaki o rahat halleri, her şeyi birkaç tuşa basarak halletmesi vs. çok cooldu yani :))
Bu arada Healer'ın ajummanın suratını ilk defa gördüğündeki tepkisi çok komikti :D

Galiba karakterler hakkında diyeceklerim bu kadar. Kötü adamlar hakkında konuşmak istemiyorum çünkü çok fazlalar. Sadece şu aşağıda görmüş olduğunuz adamın gülüşü tam psikopat gülüşüydü. Onun o tipi bile korkutmaya yetti, çok psikopatçaydı :D Bir de o asansör sahnesi de çok iyiydi!

Dizi 25-30 bölümü rahatlıkla kaldırabilirdi bence. Çünkü bazı olayları çok hızlı geçtiklerini düşünüyorum. Hala kafamda tam oturmayan bir şeyler var. Belki ben tam anlayamamışımdır, ama sanki biraz daha uzun olsa olurmuş. Hele son bölümün resmen 30 dakikasına falan sıkıştırdılar her şeyi. Yine de Kore dizilerinin çoğu saçma sonundan sonra bunu öpüp başımıza koymalıyız :D

-Aslında bahsetmediğim diziyi izlerken çok sevdiğim bir sürü kısım var ama dediğim gibi yazmayalı o kadar uzun zaman oldu ki paslandım resmen :/

-City Hunter mı daha iyiydi bu mu diye soracak olursanız bilemiyorum. Bakıldığı zaman buna daha yüksek puan vermişim ama City Hunter'ı neredeyse unuttum gibi. Çoğu detayı, izlerken neler düşündüğümü hep unutmuşum. Bu yüzden kıyaslama yapamayacağım. Zaten bence ikisi de yeterince iyi diziler.

Bir dizi yorumunu daha burada bitiriyorum. Kendinize iyi bakın!

Ek: Bu arada geçmiş bayramınızı kutlarım :)

5 yorum:

  1. Dizinin geçmiş zaman oyuncuları(babası, onun ekibi vs.) da çok iyiydi. Çok şirinlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleydi. Hele o meşhur fotoğrafta çok güzel çıkmışlardı :)

      Sil
  2. senin "hep bitenleri mi yazacağız" yazından sonra tereddütsüz bende başladım aslında çok beğendim dediğin gibi 25-30 bölüm rahat kaldırırdı ama bana 20 bölüm bile çok geldi listene biyerlerden başlamana sevindim sizi çok seviyorum herzaman desteklicem.. fighting!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listenin sana da yardımcı olmasına sevindim, desteğin için çook teşekkür ederiz. Biz de sizi seviyoruz :)

      Sil
  3. Ya lütfen bu soruya cevap verin healerın içtiği içecek ne biliyor musunuz dolapta hep onlardan var

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.