Şubat 19, 2015

30 Days İnternet Challenge / 2

Evet,internet mücadelesi maceramın 2. kısmındayım. Aslında daha uzun süre önce yazacaktım ama kısmet bugüne nasıp oldu.
İnternet mücadelem bazen yenilgilerle bazen başarılarla dolu geçiyor. Tamemen full bir istikrar söz konusu değil. Bu beklediğim bir durumdu. Umarım çalışa çalışa bunu yeneceğim. Öncelikle keşfettiğim bazı yönler oldu onlardan bahsetmek istiyorum.



1. Sosyal medyayı verimli kullanamazsanız tamamen zaman çöplüğüne dönüyor. 
Aslında herkesin bildiği ama kimsenin hoşuna gitmediği bir gerçek bu. Evet zamanımızı alıyor ama bir şey yapamıyorum diyen pek çok kişi ile karşılaştım.
Çözüm ise onu tamamen hayatınızdan çıkarın.
Ben facebook hesabımda çok verimsiz zaman harcardım. Sevgili Amane Misa'dan şifremi alıp benim bilmediğim bir şifre ile değiştirip hesabımı dondurmasını istedim. Şu an elim gitse bile giremiyorum. Böylece bağım koptu facebook hesabımla. Twitter ile sadece önemli olaylar olduğunda haşır neşiriz. Twitter'dan kopmayı düşünmüyorum çünkü twitter ın öyle bir gücü var ki insanlarla direk bağlantı da oluyorsun. Bunun en güzel örneği #sendeanlat hashtag ı ile yalnız olmadığını anlayan biz kadınlar.
Eğer sizinde böyle boş vakit harcadığınız sosyal medya hesaplarınız varsa siz de onları kapatın gitsin.

2. Eğer bir şeyi istiyorsan sadece ona odaklan.
Eğer canın bir şey istemiyorsa ama onu yapmak istiyorsan sadece ona konsantre olmalısın. Çünkü eğer olmazsan ve çevrende dikkatini dağıtan onlarca şey olursa sen o iş dışında her şeyi yaparsın bence odaklanmak çok önem arz ediyor.

3.İstikrar. Kendine Hayır demenin gücü...
Kendine hayır demekten daha güçlü hissettiren başka bir şey yok. Kilo mu vermek istiyorsun hayır de. Başka bir şey mi yapmalısın hayır de...
Kendine hayır diyebilmek modern dünyanın en zor kazanılan yeteneği...

Ne olursa olsun kendini motive etmenin bir yolunu bul ve çabalamaya devam et...

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.