Kasım 05, 2014

Acoustic

Yazarın Puanı: 5.7
Türü: Dram, Müzik
Yayın Yılı: 2010
Oyuncular:
Shin Se Kyung - Se Kyung
Im Seul Ong - Ji Hoo
Lee Jong Hyun - Seong Won
Kang Min Hyuk - Hae Won
Baek Jin Hee - Jin Hee

Konusu: 
Akustik aşk, umut ve şarkı içeren hikayeleri anlatır. Ve bu hikayeler Seul'un Hongdae adlı bir yerinde geçmektedir.

Hikayeleri kısaca özetlersek;


Şarkıcı ve söz yazarı Se Kyung nadir rastlanan bir hastalığa yakalanmıştır ve bu yüzden sadece ramen yiyebiliyordur. 


Vokalist Seong Won ve baterist Hae Won bir rock grubudurlar. Ancak hiç paraları kalmayınca gitarlarını satmaya karar verirler.


Jin Hee adındaki kız unutulmaz bir şarkıyı saklayabilmek istiyordur, bu sırada Ji Hoo'da ona aşık olur.


Filmin Fragmanı:



İzlememiş Olanlar İçin: 

Bence çok boş bir vaktiniz varsa ve gerçekten izleyecek bir şeyiniz yoksa izleyin :)) Ya da benim gibi bir Cnblue hayranıysanız... Ya da filmdeki herhangi birine...


Yazarın Yorumu (Spoiler İçerikli):

Hayatımda izlediğim en sıkıcı filmlerden biriydi doğruyu söylemek gerekirse. Tek beğendiğim kısım Minhyuk ile Jonghyun'un sahneleriydi. Komik ve eğlenceliydi. Şarkı çok güzeldi.

Diğerlerine gelince bilemiyorum yani belki de ben konuları tam kavrayamadığımdandı. Film biraz yavaş ilerledi benim için sebebi bu da olabilir.

Tam hatırlayamıyorum ama şu icatlı falan bir kısım vardı, son hikaye miydi acaba?! Onu biraz sevdiğimi hatırlar gibiyim. Galiba icat hoşuma gitmişti.

En anlam veremediğim ise ilk hikayeydi. Brokoli şarkısı olan, doktor bu ne moduna girdim.
Aslında ilk hikaye biraz gümbürtüye gitti diyebilirim.  Doğru düzgün konu okumayan ben Cnblue için direk atlayınca üç farklı hikaye olayını da biraz geç kavradım.

İlk hikayede bu nasıl bağlanacak, ne ilgisi var acaba diye düşünmeye başladım.

Ben hem bunu hemde hikayede neler olduğunu kavrayana kadar hikaye de bitti zaten.

Sahi o hikayenin sonunda ne oluyordu? Kız ölüyor mu, şarkısına ne oluyor??

Her neyse film hakkındaki izlenimlerim bu yönde. Pek beğendiğim söylenemez.

Ama şunu diyebilirim ki Minhyuk ve Jonghyun'un sahnesi en komik olanlarıydı aralarında.
Belki de onları seviyorum diyedir. Ama zannetmem :))

Aslında filmdeki müzikler güzeldi, sadece konu açısından yetersizdi sanki :)

Not: Daha çok resim, gif falan koymayı isterdim ama bulamadım maalesef :(

Neyse kendinize iyi bakın, bir başka yazıda görüşmek üzere! :)

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.