Ekim 29, 2014

Speed Scandal / Scandal Makers

Yazarın Puanı: 6.5
Türü: Komedi, Dram, Müzik
Yayın Yılı: 2008
Oyuncular:
Cha Tae Hyun - Nam Hyun Soo
Park Bo Young - Hwang Jung Nam
Wang Seok Hyeon - Hwang Ki Dong
Im Ji Kyu - Lee Sang Yun

Konusu: 

Genç bir idolken çok popüler olan Nam Hyun Soo şimdilerde 30'lu yaşlarında popüler bir DJ'dir.

Bir gün apartman kapısının zili çalar ve Hwang Jung Nam isimli genç bir kadın ve küçük bir çocuk basamaklarda belirir. Genç kız Hyun Soo'nun kızı olduğunu ve aynı zamanda oğlu Ki Dong'un da büyükbabası olduğunu söyler. 

Hyun Soo bunların hiç birine inanmaz, kapıyı kapatma girişiminde bulunur ancak Jung Nam onu basına söylemekle tehdit etmeye başlar böylece Hyun Soo evinde kalmalarına izin verir. 

Fragmanı:



Yazarın Yorumu:

Okuduğum yorumlarda herkes filmin çok komik olduğunu, güzel olduğunu söyleyip duruyordu. Ben de arşivime eklemiştim ve bir ara izleme fırsatım oldu.

Aslında yorumlarda söylendiği kadar mükemmel değildi bana kalırsa. Yani tabi güzel, fena değildi ama yorumlar bana çok daha güzel olduğunu düşündürttü. Bir beklenti içerisinde izledim bu yüzden, ama siz pek beklenti içerisinde olmazsanız daha hoşunuza gidebilir. Eğlenceli bir film diyebilirim :)

Küçük çocuk çok tatlıydı bu arada :)

Pek yorum yapamayacağım film hakkında. İzleyecek olanlara iyi seyirler diliyorum :)


2 yorum:

  1. ne tatlı o ufaklıkk öyleee ^^
    beklenti önemli şey tabi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şekerdi :)
      Artık hiçbir beklentim yok o yüzden rahatım :D

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.