Haziran 20, 2014

PSY - HANGOVER feat SNOOP DOGG


Selam dostlar. Farklı bir yazıyla karşınızdayım. Arada sırada dikkatimi çeken, takip ettiğim kişilerin şarkıları hakkında biraz yazı yazma, görüşlerimi bildirme kararı aldım. Okuyan olur mu bilmem ama ben yine de yazacağım galiba :)

Dikkatimi çeken şarkılardan biri Hangover. Aradan bir kaç hafta geçmesine rağmen hakkında yazmak istedim. Çünkü bayağı bir eleştiri var bu şarkı hakkında. Beğenenler kadar beğenmeyenler de var. Kore deki bazı kişiler yanlış, kötü yansıttığını düşünmüşler galiba Kore'yi. Aynı zamanda şarkıyı da pek beğenmemişler. Ama bir kaç netizen yorumu okudum ve onların daha olumlu yorumlar yaptığını gördüm. 
Benim yorumum şu şekilde; bence güzel bir şarkı olmuş. Ancak Snoop Dogg kısımları çok fazla. Sanki Psy'ın şarkısına Snoop Dogg eşlik etmemişte, Snoop Dogg'un şarkısına Psy eşlik etmiş gibi. Ama ben o kadar rahatsız olmadım.

Hiç Snoop Dogg dinlemedim, itiraf ediyorum. Yani varlığından haberdarım ama şarkılarından değilim :)) O yüzden şarkının tam olarak kimin tarzında olduğunu söyleyemeyeceğim.
Şarkı bana eğlenceli geldi, arada bir açıp dinliyorum. Mesela ben Gangnam Style'ı ilk dinlediğimde bayağı kötü bir tepki vermiştim, beğenmemiştim. Ama bunda o kadar kötü değildi. Benim için bu daha eğlenceli. Hala da Gangnam Style'ı açıp dinlemem, aklıma gelmez pek. 

Klip komik olmuş bence. Snoop Dogg ile beraber soju içmelerine falan güldüm bayağı. Adam Kore'yi bir ucundan da olsa tanıtmış işte :)) Ayrıca klip saçma diye düşünenler olabilir, hangi şarkısının klibi çok mantıklı ki :D Hadi Gangnam Style'ı geçtim de Gentleman da o kadar mantıklı değildi, daha çok komikler bence :))

Klibin sonunda ''yeni single 'Daddy' gelecek yaz'' diyor. O nasıl bir şarkı olacak acaba?
Bir de klipteki konukları beğendim. GD ve CL! G Dragon'ı ilk gördüğümde bir şok oldum. Zaten çok kısa yer almış ama gözümden kaçmadı. Kimsenin de fark etmediğini sanmıyorum :) CL hakkında bir şey okudum, doğru mu değil mi emin değilim. Sadece sete uğramış ama sonra onu görünce klibe konuk olarak almaya karar vermişler galiba. Kesin bilgi değil, güvenmeyin yani :))



Benim düşüncelerim bunlar. Bence güzel bir şarkı olmuş. Sizin fikrinizi bilemeyeceğim tabi ki :)
  
                            

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.