Haziran 29, 2014

BEAST - GOOD LUCK


Kaç gündür taslaklarda bekliyor yazık, şimdi görünce yazma kararı aldım. Aslında beğenmediğimden falan değil aksine bayıldım bayıldım bayıldım. Yazmama nedenim tamamen tembelliğimden kaynaklanan bir durum. Ancak şu sıralar yazacaklarımın hepsini bitirme derdindeyim. Her neyse asıl konumuz bu değil. Konumuz Beast'ın yeni albümü Good Luck!

Albümdeki şarkıları tek tek yorumlamayacağım, sadece Good Luck şarkısını yorumlayacağım. Zaten hepsini tek tek yorumlayabileceğimi de zannetmiyorum. Bir albüm gelince bütün şarkıları bir kere de dinlememe kararı aldım, öyle yapınca beynim bulanıyor çünkü. Şarkılar birbirine giriyor falan. Albümü indirdim ama yavaş yavaş dinliyorum.

Good Luck şarkısını bıkana kadar dinleyeceğim gibi görünüyor. Şimdiden kaç bin kere izlemişimdir bilemiyorum. Beast'i ve şarkılarını çook severim, bu da çok güzel olmuş.
Good Luck'ın klibini beğendim. Maknae üzerinde durmaya karar vermişler anladığım kadarıyla. Ama bayağı bir durmuşlar yani öyle böyle değil, yatak sahneleri falan vooov :))

Klipte Junhyung'un sahnesi İsa ile ilgiliydi. Yani biz öyle anladık. Bilmem başka şekilde yorumlayan var mıdır? Uzun bir yemek masası, 13 kişi ve son olarak Junhyung'un bıçaklanması. Ancak önden değil de arkadan bıçaklansaydı daha uygun olurdu sanki? Neyse bunu fark ettim ve değinmek istedim.

Bu sefer ki dans koreografilerinin öncekilere göre daha zorlu olduğundan bahsetmişlerdi yanılmıyorsam, bir programda. Dans ettikleri videoları da izledim, canlı performanslarını, gerçekten de öyleydi. Dansları çok güzeldi.

Şarkının ilk kısmını beğendim bayağı. Böyle işin içine elektro girmeden önce, sadece o müzik olsa harika bir şey ortaya çıkardı eminim. Ama elektro işin içine girince de bozmamış. Yine aynı ezgiyi alıyorsunuz zaten. Bunu sadece daha çok sakin müzik sevenler için hoş olabileceğini düşündüğümden yazdım. Ben hem sakin hem de hareketli müzikleri sevdiğimden iki türlüsü de benim kulağıma hoş gelir :)

Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Albümde dinlediğim bir kaç şarkı daha var onlar da çok güzellerdi. Geriye kalan dinlemediklerimi de en kısa zaman da dinleyeceğim. Şu sıralar favori şarkım Good Luck. Arada söylüyorum :)

Kendinize iyi bakın! Eğer şarkıyı hala dinlemediyseniz de aşağıdan dinleyebilirsiniz ^^



0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.