Ocak 09, 2014

2014 Gelmiş Arkadaşlar!

2014! 2014! 2014! Geldi Sonunda ^^

Baktım herkes yazıyor benim neyim eksik yahu diyerek bende yeni yıl yazısı yazmak istedim. İçimden yazmak da geliyor zaten :) Evet bir kaç gün geçti yılbaşından bu yana ama hala 2014 deyiz yani yazmak için hala geç değil bence :D Neyse, bu yazıyı geçen yıl yaşadığımız bize mutluluk veren ve bizi üzen tüm günlere yolluyorum. Bu yazı benden size gelsin!

Öncelikle yılbaşı günlerini ben çok severim. Neden bilmiyorum ama hep içime yeni umutlar doğduğundan olsa gerek. Benim için yeri ayrıdır. Sanki bütün bir yıldan aniden kurtulmuşum da üzerimden yük kalkmış gibi hissediyorum. Bu yüzden eğlenirim yılbaşıları. Ancak bu yılbaşı sanki pat diye geldi de kapımızı çaldı sanki. Ve bana kalsa bunun farkında bile olmayacaktım neyse ki etraftaki coşku beni uyandırdı. Demek istediğim biraz aceleye geldi, hazır değildim ben! Başlığın böyle olmasının nedeni de budur :)

Şimdi öncelikle hepimizin yeni yılı kutlu ve mutlu olsun inşallah. Bu yıl gerçekleştirmek istediğimiz her şeyi gerçekleştiririz umarım. Kore'ye gitmek hepimizin hayali ama bu yıl gerçekleştirebilecek olanlar var mı bilemem. :) Şimdiden kıskandığımı belirtiyorum ben :D

Dileklerim yine her yıl ki gibi, ancak farklı bir kaç nokta var. Tahmin edebileceğiniz üzere Kore ile ilgi olan bölümü oluşturuyor burası da.
Yeni yılda yine Music Bank gibi bir olayın olmasını ve idollerin yanı başımıza gelmesini ayrıca konser falan olursa katılabilmeyi diliyorum :)) Bol bol güzel dizi-film çıkmasını ve hepsinde sevdiğimiz kişilerin oynamasını en önemlisi de dizilerin mantıklı bir sonla bitmelerini diliyorum. Korece öğrenmek istiyorum. Grupların yepyeni şarkılarını bekliyorum :) Vee, Koreli bir arkadaşım olsun istiyorum :P Bu yazı bu şekilde uzar gider. Ancak bunların yarısı gerçekleşse de olur yani problem değil ^.^

Geçen yılda yaşadığımız hüzünlü olayların yerini bu sene bol bol kahkaha alır umarım. Aynı şekilde mutlu olduğumuz anılarımız da kendi yollarında ilerlemelerine devam etsinler, iyi gidiyorlar onlar :D

Velhasıl arkadaşlar bu yıl bol eğlenceli, yüzünüzden gülümsemenin hiç eksik olmayacağı, ailemizle-sevdiklerimizle birlikte geçireceğimiz sağlıklı, huzurlu bir yıl olsun dileklerimle bitiriyorum bu yazımı. İyi günler, iyi yıllar :)


0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.