Haziran 05, 2015

Mim 15 #Zor Beğenirim

Uzun zamandan sonra bir mim daha! D.S.K mimlemiş beni, çook teşekkür ediyorum ve hemen mime başlıyorum :))

-Yemek seçer misin?

Sevmediğim yemekler var ama çok katı değilim bu konuda, bir şekilde yerim yani. Pek seçici olduğum söylenemez :) Önüme hangi yemeği koyarsanız koyun, açsam götürürüm her türlü. (Böceklerden falan bahsetmiyoruz burda tabi - onlar konu dışı.)


-Tatil için nasıl bir otel tercih edersin?

Açıkçası oteller pek bana göre değil. Hiç sevmiyorum, çok samimiyetsizler :)) Daha çok bir yazlık olacakta ben hep oraya gideceğim. Ya da günübirlik. Onun dışında otellerde kalmayı falan sevmiyorum.

-Diyelim ki kuzeninin düğünü var, kıyafetini kaç gün öncesinden ayarlarsın?

Şu zamana kadar katıldığım düğün sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Hiç sevmiyorum düğünleri, çok yakınım olmadığı sürece gitmem. Elbiselerim de gittiğim düğün sayısıyla orantılı zaten. Üç beş tane falan. Olsa olsa 1 hafta öncesinden falan hazır etmiş olurum. Hatta elimin altında güzel bir elbise varsa direk onu giyerim :D

-Bir kuaförün var mı?

Babamın kuzeni kuaför. Sürekli ona gidiyorum, çokta iyi bir kuaför zaten :) Yani, ben Angelina Jolie tarzı dedim ama bu beni Voldemort gibi çıkarmasın şimdi buradan, derdi yok. (Örneklerim de bir harika.)

-Yolda rastladığın arkadaşın sana ''Kilo almışsın'' dese nasıl tepki verirsin?

Öncelikle arkadaşımın kim olduğuna bağlı. Eğer gerçekten beni rencide etmek amaçlı söylemediğine emin olduğum bir arkadaşımsa onu ciddiye alır ve diyete başlarım :D Ama ola ki bu kişiyle aram zaten pek iyi değilse pek kale almam, geçiştiririm.
Bu arada yolda yürürken de tanıdığım biriyle karşılaşmaktan nefret ederim. Yani ayaküstü ne konuşabilirsin ki. Saçma sapan bir muhabbet dönüyor, boş boş birbirinize bakıp gülüyorsunuz falan. Evlerden ırak :D

-Bikini mi mayo mu?

Hiç mayo giymedim, hep bikini giydim. Bu yüzden ikisi arasında bir karşılaştırma yapıp seçemeyeceğim :)

-Eleştiriye açık mısın?

Kendimi geliştirmeme yarayacaksa neden olmasın. Ama buna tamamen ters, başka amaçlarla yapılan bir eleştiriyse kafama takar ve üzülürüm. Halbuki amaç zaten kötüyse takmamam gerekir, fakat başaramıyorum (hüzünlü bir müzik gir şuraya sebastiyan~)

-Eşinin / Sevgilinin en beğenmediğin huyu?

Öyle biri yok--

-Boş zamanlarında seni nerede buluruz?

Evde, bilgisayarın başında :D


Bir mimi daha böylece geride bıraktık arkadaşlar.
Ben de sizi mimliyorum: Renkli Tırtıl, Hayaliland :)

Başka bir yazıda görüşmek üzere!


2 yorum:

  1. Teşekkür ederim mim için! En kısa sürede yazacağım. (^v^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bekliyorum cevaplarını :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.