Mart 03, 2015

Elin Oğlu


Artık Abnormal Summit programını bilmeyen yoktur öyle değil mi? Hani şu Kore de yaşayan yabancıların bir araya gelip 3 tane Koreli sunucu ile birlikte yaptıkları program. Bu çok eğlenceli bulduğum programın şimdi de Türk versiyonu çıkıyor! :) Daha Abnormal Summit hakkında bir yazı yazmadan Türk versiyonu hakkında yazmaya başladım :)


Aslında bu haberi birkaç ay önce duymuştuk, ama o sıralar seçmeler yapılıyormuş herhalde o yüzden fragman daha yeni geldi. İsmi, sunucuları falan bile belli değildi. Açıkçası Elin Oğlu ismi benim hoşuma gitmedi yani beğenmedim. Umarım formatı güzel olur. İzlemesi keyif verir, aynı Abnormal Summit'te olduğu gibi. Programı tıpkı aslı gibi yaparlarsa oldukça beğenen olacağını ümit ediyorum. Sonuçta kaliteli bir yapım.

Bir de o sohbet havasından çıkılmazsa çok iyi olur. Yani bir yerde okuduğumu hatırlıyorum sanki skeçler falan olacak diye. Yanlış hatırlıyorsam iyi olur çünkü abartırlarsa skeç olayını iş özünden uzaklaşabilir. Tabi daha komik bir hal de alabilir orası belli olmaz ama ben yine de temelinden uzaklaşılmaması için söylüyorum :)

Programı merakla bekliyorum, çıktığında izlemeye başlayacağım. Belki o zaman da bir yorum yaparım. Umarım güzel bir iş çıkar ortaya :)





0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.