Eylül 15, 2014

Fated To Love You

Yazarın Puanı: 7.7
Türü: Romantik - Komedi
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Yılı: 2014
Oyuncular:
Jang Hyuk - Lee Gun
Jang Na Ra - Kim Mi Young
Choi Jin Hyuk - Daniel
Wang Ji Won - Nam Se Ra

Konusu:

Lee Gun, şampuan ve sabun üreten bir aile şirketinin başkanıdır. Bir balerin olan Nam Se Ra'ya delice aşıktır.

Kim Mi Young ise hukuk firmasında sekreter olarak çalışmaktadır. Takma adı ''Post-it''tir. Bu ismi almıştır çünkü o kadar naziktir ki iş arkadaşları önemsiz işlerini ona yaptırırlar ve o kimseye hayır diyemez.


Bir gün Lee Gun ve Kim Mi Young'un yolları kesişir. 


Kader ve komplocu iki kişi yüzünden sarhoş olurlar ve istemeden geceyi birlikte geçirirler. Ve Kim Mi Young hamile kalır...

Yazarın Yorumu:

Gelelim benim dizi hakkındaki düşüncelerime. Ben bu diziyi çok sevmiştim. Oldukça komik, eğlenceli bir dizi olduğunu düşünüyorum. Hem romantik hem de eğlenceli bir dizi izlemek isteyenler için önerebileceğim bir dizi :)


Spoiler İçerir ^^

Jang Hyuk'tan başlayayım. İlk, The Flu filminde izlemiştim ve 'oo ne yakışıklı ajussi' demiştim :)) Ancak orada kısa saçlıydı bu dizide uzun saçlarıyla olunca tanıyamadım. Bir tuhaf geldi, sonra oyunculara bakınca inanamadım. Yani bir insan bu kadar değişebilirdi :D 

Bir de izleyen herkesin de dikkatini çekmiştir herhalde, 'Lee Gun'un gülüşü :D Bu nasıl bir şeydir ya. Başlarda her güldüğünde bir korkuyordum, aniden ve yüksek sesle olunca tabii. 


Son bölümlere doğru saçlarını kesince bir mutlu oldum ki anlatamam. Zaten oraya kadar saçını sokmadıkları şekil kalmamıştı. Sonunda düzgün bir saça kavuştu :D 

Sıra Jang Na Ra'da, dizideki adıyla Kim Mi Young ^^ Bu kız neden bu kadar yavaş konuşuyor? Bir cümle kuracak 5 dakika. Onu izlerken uykum geliyor, hem sakin hem de yavaş konuşuyor.

Bunun dışında yine de tatlı bir kızdı. Bir kaç yıl sonra Paris'e gidince isim değiştirmesini mantıksız buldum. Yani Koreliler de var bu tamam ama Ellie Kim nedir ya. Hiç beğenmedim -,- Bir de ben artık değiştim ayaklarına yatıyor, sen kimi kandırıyorsun? 



Sıra Daniel'de! :) 
Daniel'in kardeşinin ilk başlarda Kim Mi Young olduğunu düşünmüştüm. Tabii isimler de aynı, muhtemelen böyle düşünelim diye bilerek yaptılar. Daha sonra birlikte kardeşini aramaya başlayınca o olmadığına kanaat getirdim. Sonlara doğru Se Ra ve annesi arasında tartışmalar çıkınca acaba bu kız üvey olabilir mi diye aklımdan geçirmedim değil. Sonra Daniel'le sahneler falan olunca ya sevgili olacaklar ya da bunlar kardeş dedim :D 


Şu üçüz olan teyzeler de güzeldi, o detayı atlamayayım :D Son bölüm de bir tane daha vardı acaba dördüz olabilirler mi diye düşündüm, atlamış olabilirim orayı yani dördüzlerdir belki de.

Bir de Lee Gun'un kardeşi rolünde bir çocuk vardı. Ejderha :D O Rooftop Prince dizisinde de oynamıştı, orada da çok seviyordum :) İyi ki bu dizide de oynamış ^^


Lee Gun'un yardımcısına ve kardeşine ''don'' diyince gerçekten donmaları çok güzeldi. Sonra bir de ejderha'nın ateşleri var :) Güzel bir detay olmuş bence :)

Zannedersem diyeceklerim bu kadar. Dizi 20 bölüm olunca beynim yandı. Doğru düzgün eleştiri de yapamadım o yüzden. -Evet 20 bölüm çok geldi.-

Özet olarak güzel bir dizi olduğunu söyleyebilirim :)

Haydi kendinize iyi bakın dostlar ^^ 







3 yorum:

  1. Diziyi bende izledim çok şekerdi çok severek izledim. Ama o kahkaha yok mu? sanki birisi bir yandan gırtlaklıyor gibiydi. Diziyi çok güzel anlatmışsın hem =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kahkaha bende de o tarz bir izlenim bıraktı gerçekten de :)
      Teşekkürler, anlatımımı eğlenceli hale getirmeye özen gösteriyorum son zamanlarda :)

      Sil
  2. en en en sevdiğim dizi, klasiğim oldu desem yalan olmaz :) ne zaman canım sıkılsa bunu izlerim.

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.