Nisan 23, 2014

Emergency Man And Woman / Emergency Couple

Yazarın Puanı: 7.1
Tür: Tıp, Romantik-Komedi
Bölüm Sayısı: 21
Yayın Yılı: 2014
Oyuncular:
Song Ji Hyo - Oh Jin Hee
Choi Jin Hyuk - Oh Chang Min
Lee Pil Mo - Gook Cheon Soo
Choi Yeo Jin - Shim Ji Hye
Clara - Han Ah Reum
Lim Hyun Sung - Park Sang Hyuk
Chun Min Hee - Lee Young Ae
Yoon Jong Hoon - Im Yong Kyu

Konusu: Jin Hee ve Chang Min genç yaşta Chang Min'in ailesinin itirazlarına karşı bir karar alır ve evlenirler. Ancak işler bekledikleri gibi yürümez. Sürekli birbirlerini suçlamaya başlarlar. Bu süreçte zorluklar çeken çiftimiz kavga ederek ayrılma kararı alırlar. Uzun zaman sonra ise ilk defa, evlenen ortak arkadaşlarının düğünlerinde karşılaşırlar. 

Ayrıldıktan sonra ikisi de tıp okuluna geri dönmüş ve stajyerlik sınavını tamamlamışlardır. Ancak hiç görüşmediklerinden birbirlerinin ne iş yaptıklarından haberleri yoktur. Ve ikisi de Cheon Soo ve Ji Hye'nin gözetiminde aynı hastanenin acil bölümünde stajyer olurlar.

Dizinin Fragmanı;



Not: Yazının sonunda diziden bir kaç kareye de bakabilirsiniz :)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Spoiler İçeren Yazar Yorumu:


Bence dizi güzel ve eğlenceliydi. Ancak bunda da sinir olduğum olaylar yok muydu? Tabi ki de vardı. İlk bölümler de çook eğlendim. Kavgaları falan çok komikti. O kavga sıralarında Chang Min'e uyuz olmuştum valla. Kızı yerip yerip duruyor, ne yapayım yani :D

Ancak gel gör ki ileri ki bölümlere geçince Chang Min'i bağrıma basıp Jin Hee'ye lanet okumaya başladım. Bence herkesin gidişatı da böyle olmuştur. Hiç anlamıyorsun Cheon Soo'yu mu seviyor bizimkini mi seviyor. Bir gün Chang Min'e gülüyor ertesi bölüm bir bakmışsın şefim şefim diye adamın peşinden koşturuyor. Sinirlerimi iyi zıplattı ne diyeyim.

Gelelim bir başka şahısa. Chang Min'in annesi! Yahu neden bu kadın hep süslü, her şeye karışan erkek annesi oluyor?! Gerçi rolünün hakkını veriyor ne diyeyim :D Ama bir insan her dizide de aynı görevi üstlenir mi, git biraz başka rollerde oyna.
Neyse bu dizide de beni çıldırttı. Sanane be Jin Hee'den sanane. Ayrılmışlar hala bin ton laf ediyor. Sen oğluna sahip çık, kız ne yapsın öyle değil mi :D
Zaten sonunda kocası da dayanamadı gitti adamcağız. Orası da ayrı bir olay zaten. Bu olaydan sonra bizim şirret annemiz bir yumuşuyor, bir yumuşuyor sanırsınız pamuk! Bu hali bana garip geldi, alışkın olmadığımdan *.* 
Ayrıca o sahneler dizinin en üzücü sahneleriydi herhalde. Sırf Jin Hee, Chang Min'e daha çok yaklaşsın, anne yumuşasın diye götürdüler adamı. Aslında şuan düşününce başka çareleri yokmuş diyorum. Yoksa başka nasıl bu çift bir araya gelebilirdi? 

Başından beri en sevdiğim iki karakter vardı. Onlar da Shim Ji Hye ile Im Yong Kyu. Shim Ji Hye'den başlayacak olursam, öncelikle ben çok sevimli buldum. Hareketleri falan çok doğal geldi bana. Ayrıca güzel de şimdi. İnsana güven veren bir duruşu var :))

Im Yong Kyu ise çok tatlıydı. Başka diyecek söz bulamıyorum yani öyleydi işte. Yanaklarını sıkasım geldi. Ama keşke sonunda doktor olmaya devam etseydi. Hiç müziğe yöneleceğini düşünmemiştim. Aslında dürüst olmak gerekirse bu çocuğu Monstar'da izlediğim de dövmek istemiştim. Hatta o zamanlar, bu çocuk hayatta iyi bir karakteri oynayamaz. Tipinde de yok zaten. Azıcık yakışıklı o kadar, diyerek saçmalamıştım. Buradan anladığınız üzere çocuk iyi bir oyuncu ve iyi bir karakteri de kötü bir karakteri de pek tabii oynayabilir! :)


                                                                                                                                Peki herkesten bahsederim de dizide ki şirin bebekten bahsetmez olur muyum?! Gook çok tatlıydı. Ayrıca son bölümlerde alıp ısırmak istemiş olabilirim kendisini. Sadece bu bebek bile diziye büyük bir artı getirmiş durumda.


Ayrıca şu aile çok tatlı değil miydi? :))

 Eleştirimin sonuna gelmiş bulunmaktayım! Sizi diziden karelerle baş başa bırakıyorum artık :)



Diziden Kareler;












0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.