Aralık 22, 2013

Cheongdamdong 111


Cheongdamdong 111, Fnc Entertainment de bulunan yıldızların gerçek hayattan kesitlerini gösterdiği bir dizi.


8 bölümden olaşacak. Şimdiden birkaç bölümü çıkmış.


Fnc Entertainment Üyeleri:
Ft Island
Cnblue
AOA
Juniel
Song Eun Yi
Lee Dong Gun
Park Kwang Gun

Sadece ünlü kesim değil aynı zamanda bina içinde bulunan herkes yer alacak. CEO, asistanlar, stajyerler, menajerler bu kişiler arasında bulunuyor.

Dizi gerçek hayattan kesitleri gösterecek ve asıl amaç burada işlerin nasıl yürüdüğü, stajyerlerin nasıl eğitildikleri  olacak.

***

İlk bölümünü izledim, diğer bölümleri de izlemek için sabırsızlanıyorum :) Özellikle Cnblue'yu ve bir o kadar da FT Island'ı sevdiğim için izlemek benim için çok keyifli. Bazı sahnelerde gülmeden edemiyorsunuz o tatlı, doğal hallerine :)

Bu arada stajyerlerin çektiği zorlukları da görüyorsunuz. Hiç öyle kolay değilmiş yani. Ne kurallar varmış öyle. Ben orada olsam direkt atılırdım herhalde.
Hong Ki ve ceonun atışmaları da ayrı güzel. Hong Ki araba çalıyor falan :D
Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. Onları daha yakından tanımak için bir fırsat bence!! ^^


***


***


***


***



0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.