Haziran 06, 2015

BIGBANG - LOSER

Bayağı oldu bir şarkı yorumu yapmayalı. Aslında pek söyleyecek bir şeyim yok ama canım çok fena bloga yazı girmek istiyor :))

Bu sefer ki K-Pop şarkımız Bigbang - Loser! Çıkalı çok olmadı. İlk dinlediğimde daha çok aklımda, acaba nasıl bir şey yapmışlar düşüncesi vardı. Tam anlamıyla müziğe kendimi veremedim. Bunun yerine klibe odaklandım. Galiba bu yüzden ilk dinlediğimde 'harika bir şarkı!' da demedim.

Fakat gelin görün ki bu şarkıyı bir hafta sonra tekrar dinlediğimde çok güzel buldum ve müzik listeme ekledim. Şimdi 'harika bir şarkı!' diyorum :) K-Pop'ta benim başıma sıkça gelen bir durum bu. Birkaç kere dinledikten sonra şarkıyı daha da güzel bulmaya başlıyorum. Nedendir bilinmez.

İlk dinlediğimde müziğe değil de klibe dikkat ettiğimi söylemiştim. Klibi güzel buldum çünkü bir anlamı vardı. İzlemeden önce şarkının Türkçe çevirisine bakmadım ama yorumlardan anladığım kadarıyla herkes bir şeyini kaybediyor; biri gururunu, biri inancını, biri aklını vesaire. Klipte de bu anlaşılıyordu zaten.


Şarkının sözleriyle, içeriğiyle uyumlu olan klipleri seviyorum, tabi adam gibi yapılıyorsa. Yani sadece dans değil de şarkıyı anlatan bir klipte hoşuma gidiyor. Şimdi böyle söyleyince aklıma bizimkilerin yaptığı klipler geldi, bahsettiğim böyle saçma sapan klipler değil, anladınız siz :))

Bu zamana kadar Bigbang'i hep sevdim, hayranı falan değilim ama şarkılarını beğenir ve dinlerim. Başarılı bir grup bence. Söyleyeceklerim bu kadar, aşağıya bırakıyorum şarkıyı. Benim şu sıralar en çok dinlediklerimden biri haline geldi :)

Kendinize iyi bakın, başka bir yazıda görüşmek üzere.




1 yorum:

  1. Ben de normalde şarkılarını pek dinlemem ama nedense Bae Bae ve Loser bu aralar en çok dinlediğim parçalar oldu.

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...