Nisan 11, 2014

A Werewolf Boy / Kurt Çocuk

Yazar Puanı: 7.2
Türü: Romantik, Fantastik
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular:
Song Joong Ki - Chul Soo
Park Bo Young - Soon Yi
Yoo Yeon Seok - Ji Tae
Jang Yeong Nam - Soon Yi'nin annesi
Kim Hyang Gi - Soon Ja

Konusu: Soon Yi akciğer hastasıdır ve bu yüzden doktoru kızın ailesiyle şehir dışında bir yere taşınmalarını önerir. Soon Yi, annesi ve küçük kız kardeşiyle birlikte şehir dışında büyük bir eve taşınır. Ev, Soon Yi'nin ölen babasıyla çalışmış olan ve bir iş ortağının oğlu olan Ji Tae tarafından verilmiştir. 
Onlar yeni muhitlerine, çevrelerine alışırken Soon Yi dikkat çekici bir şey fark eder. Ahırdaki kilitli bir oda da yaşayan yabani, vahşi çocuğu fark etmiştir. Soon Yi'nin annesi onun yetim ve sosyal becerileri az olan bir çocuk olduğuna inanarak yanına alır. 
Çocuk zamanla Soon Yi'ye ilgi duymaya başlar. Bu sırada Ji Tae, Soon Yi ile evlenme planları içerisindedir.
Peki bu yabani çocuğun sırrı nedir?



*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

İlk önce bu satırlarımı filmi izlemeyen arkadaşlar için yazıyorum. Film güzel, açıkçası beğenilmeyecek gibi değil. Üstelik oyunculuklar da bu kadar harikayken. Ancak belirtmek istediğim konu şu; eğer duygusal bir tipseniz bu film de ağlayabilme olasılığınız çok yüksek. Yani izleyen herkes ağladığını belirtiyor. Bu yüzden kısa bir uyarı yapmadan geçmek istemedim. Ne olursa olsun Song Joong Ki için bile izlemeniz gerekir. Önerim bu yönde ^^ İzleyecekseniz iyi seyirler dilerim ben. Yazının en sonunda filmden bir kaç gife bakabilirsiniz :)

Filmi izleyen kişilerin ruh hali:






Yazar Yorumu;


Gelelim eleştiri kısmına yani bol spoiler sahibi kısma...

Açıkçası bu filmin biraz fazla abartıldığını düşünüyorum. Tamam güzeldi, klasik değildi, aşk daha içtendi falan ama yine de beni çekemeyen bir şeyler vardı bu filmde. Ben genelde bir film izlerken ağlamam yani böyle bir yapıya sahibim, şu zamana kadar sadece gözlerim dolmuştur. Şikayetçi miyim bu durumdan, evet biraz. Arada ağlamak rahatlatabilir. Her neyse bu düşünceyle yola çıkarak ağlanabilecek filmler listesinde olduğunu gördüğüm bir filmdi. Yani gördüğüm herkes ben ağladım diyordu. Velhasıl bende açtım izledim ancak ben yine ve yine ağlamadım. İzlerken bunları düşünerek izlemedim tabi ki, aman ağlayayım, nerde bunun ağlamaklı sahneleri falan diye.

Her şeyin aksine ben filmi izlerken gülmeden edemedim. Soong Joong Ki'nin o halleri, o davranışları o kadar komikti ki hala hatırladıkça yüzümde bir gülümseme belirir. Hatta o sahnelerden bir kaçını yakalamış ve her daim bakıp kahkaha atabilmek için saklamıştım. Sonra ayıp be ayıp diyerek kaldırdım tabii. Böyle düşünmeseydim şimdi şuracıkta o yakaladığım sahneyi paylaşırdım :D Bunlardan biri de şu yandaki sahneydi, bunda pek bir şey yok aslında diğeri çok fenaydı :D

Filmin başka bir bölümden devam edelim. Bu film sayesinde Korece kelime hazneme bir yeni kelime daha eklendi (bknz: kidareyo - bekle). Evet bir teşekkür borçluyum bu yüzden.


Filmde sinir olduğum bir diğer kısım ise teyzenin o kadar zaman sonra geri dönüp çocukla iki bakışıp geri dönmesiydi. Hala da bekle beni diyor. Ah insafsız çocuk seni yıllarca beklemiş, utanmaz. Bari her şeyini bırakta ölene kadar ben burada yaşayacağım oh doğa mis, havası süper falan diyerek çocuklarını kandır.
Sonra hayatının geriye kalanını da burada çocukla geçir. Ama mümkünse biz oraları görmeyelim. Çünkü Soong Joong Ki'yi yaşlı biriyle görme fikrine pek sıcak bakmıyorum.

Demem o ki sonu çok kötüydü. Ayrıca bu kadın neden bu kadar yıl bekledi buraya dönmek için?! Kafam da deli sorular sayın okur. Anlayamadım ve anlamayacağım da. Bu konu benim için başlı başına bir eksiydi zaten.

Gelelim filmdeki sinir olunası kişiye. Tabiki de bu kişi şu kafasını bizim kızla evlenmeye takmış, pislik genç adam. Onun kafasını alıp duvara sürtmek istiyorum. Bir de akşam yaptığı kazayı bizim çocuğun üzerine atmadı mı, ahh tutma beni sayın okur. Dayanamam böyle adamlara.


Bir de Song Joong Ki ne güzel oyuncusun sen öyle! Bir an önce askerden dön :')


Film hakkındaki düşüncelerim bu kadar. Aslında arayı çok açmadan bir filmi-diziyi yorumlamak daha iyi. Çünkü bazı detayları kaçırabiliyorsun. Bunu da izledikten bayağı sonra yazdığım için atladığım noktalar olabilir. Mazur görün efenim. O kadar kusur kadı kızında da olur. Bundan sonraki planım izledikten sonra hemen yazmak olacak.
Daha önceden izlediğim filmlerin yorumlarını da ekleyeceğim ileri ki günlerde. Geç bile kalmışım zaten.

Filmden Bir Kaç Kare;










Takipte kalın ve kendinize iyi bakın ^^

6 yorum:

  1. Canım bence filmi biraz fazla kotulemişsin,benim açımdan film çok güzeldi ama şu konuda katılıyorum çocuk o kadar yıl beklemiş,sen gene bir gece kal git,ama film hikayesi,senaryosu ve oyuncuları bakımından çok guzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar okudum yazımı ama pekte kötü yazmamışım aslında. Senaryo sonu dışında güzeldi, oyuncular da öyle haklısın o konuda zaten :)

      Sil
  2. Hercektende harika bir film izlemekde geciktimgim bi film oldu ama ikinci kez izledim sonu gercektende daha iyi olabilirdi neyse soog joong ki ye bir kez daha asik oldum oyunculugu yuzu herseyiyle mukemmel

    YanıtlaSil
  3. Gercektende harika bir filmdi ikinci kez bugun izledim ama gsonu gercektende iyi olabilirdi neyse song joongk ki oyunculugu yuzu herseyiyle harikaydi

    YanıtlaSil
  4. Bence film efsaneydi tek kotu kismi sonu ki bence sonuda oyle kotu degildi sadece insan niye boyle oldu diye dusunuyor ve ben ayriyeten birazda senariste sövdüm.Hayir yani sonunu mutlu bitirse noluydu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore de uğursuzluk mu var nedir artık bilemiyorum, dizi-filmlerin sonu çoğunlukla güzel olmuyor veya senaristleri böyle seviyor :D

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...