22 Ocak 2014

Man From The Stars / You Who Came From The Stars

Yazar Puanı: 8.8
Tür: Romantik-Komedi, Melodram, Fantastik
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Yılı: 2013 - 2014
Oyuncular: 
Gianna Jun - Cheon Song Yi
Kim Soo Hyun - Do Min Joon
Park Hae Jin - Lee Whi Kyung
Yoon In Na - Yoo Se Mi

Konusu: Do Min Joon bir uzaylıdır. 400 yıl önce Joseon Hanedanlığı zamanında kendi yıldızından Dünya'ya gelmiştir. Do Min Joon uzaylı olmanın verdiği bir takım üstün yeteneklere sahiptir. Duyma, ileriyi görüş ve hız kendisinde çok gelişmiştir. Eğer isterse zamanı bile durdurabilmektedir. Ayrıca olağanüstü bir görünüşe de sahiptir, 400 yılda hiç değişmemiştir. Bu zamana kadar bir çok işle uğraşmıştır, şimdi de bir üniversite de öğretmendir. Oldukça da zengindir.
Cheon Song Yi ise Kore'nin en büyük Hallyu starıdır. Ancak biraz cahildir. Eğer menajeri olmasa tek başına hiç bir iş yapamayacak durumdadır. 
Bir gün Cheon Song Yi, Do Min Joon'un oturduğu apartmanda ev tutar. İkisi komşu olurlar. Böylece tanışırlar. Ve dizi ikisinin arasında yaşananlarla devam eder. :)

Evet Arkadaşlar Burası Do Min Joon'un Yıldızı. Görebiliyor musunuz? ^.^

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Konu yazmakta o kadar kötüyüm ki, yine de bir şeyler yazmaya çalışıyorum işte :)) Dizi halen devam etmekte şuan 10 bölüm oldu. Ve ben çok eğlendim. Sadece Kim Soo Hyun olduğu için bile izlenir. Ayrıca bence bu dizi diğerleri gibi klasik değil. Konusu açısından falan diğerlerinden ayrılıyor. Beni en çok sevindiren de bu zaten. Hep aynı tarz dizileri görmekten sıkılmıştık. İyi oldu böyle bir dizinin gelmesi. Her an ilk beşime girebilir. Ya da ilk 10 diziler falan mı yapsam?!


Belki sizin için Spoiler olabilecek bölümler arkadaşlar. Ben baştan söyleyeyim de, sonra yok efendim ben izlememiştim neden anlattın falan olaylarına girmeyelim. :)

Dizi de Do Min Joon, Joseon Hanedanlığı'ndan bir prensesi (?) kurtarıyor. Kız daha 15 yaşında ancak kocası ölmüş ve dul kalmış. Kız bir kaza geçiriyor ve Do Min Joon kızı kurtarıyor kurtarmasına ama olay bununla kalmıyor. İleriki zamanlar da kızı öldürmeye çalışıyorlar, ancak Do Min Joon kızı yalnız bırakmayacağını söylüyor ve ona yardım ediyor. Her şeye rağmen gün geliyor ve kız ölüyor. Bu Do Min Joon'un, Dünya'da gördüğü ilk ölüm oluyor ve canını çok acıtıyor. Hayatına Dünya da devam ediyor. Aradan asırlar geçiyor ve bir gün Do Min Joon, kızın birine araba çarptığını görüyor (burada ileri görüş özelliği devreye giriyor tabii). Ve bu kızın Joseon döneminde kurtardığı kıza tıpatıp benzediğini fark ediyor. Bunun üzerine Do Min Joon olayın yaşanacağı zamanda oraya gidiyor ve kızı kurtarıyor. Peki bu kız kim dersiniz? -Cheon Song Yi !!
Bu olay üzerine Do Min Joon, Cheon Song Yi'nin ilk aşkı oluyor. Yani kendisi bunu tam olarak söylemese de, günün birinde onu kurtaran adamla karşılaşmak istediğini söylüyor.
Birbirlerine komşu oldukları zamanda Do Min Joon, Cheon Song Yi'nin o kıza çok benzediğini düşünüyor ve o olabilir umuduyla kızımızın başına gelen her durumda onu kurtarmaya gidiyor. Ve zamanla ona aşık oluyor..
Bu kadar yeter yahu! Zaten yazamadığımı fark ettim şuan -_- Ben sizi diziden karelerle baş başa bırakayım en iyisi..










Yazımı Kim Soo Hyun'un tatlılığını konuşturduğu bir resmiyle bitiriyorum :)) İyi seyirler..

3 yorum:

  1. Bu aralar takip ettiğim tek Kore dizisi. Kim Soo Hyun olur da izlenmez mi yahu? ^^ Ben de blogumda bununla alakalı bir şeyler karalamak istiyorum açıkçası. Bugüne kısmet değilmiş ama.
    Çok eğlenerek izlediğim bir dizi. Yeni bölümü bugün geliyor bildiğim kadarıyla. 10. bölümün sonu çok heyecanlı bitmişti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim Soo Hyun'u ilk Dream High da izlemiştim. Çok olmadı izleyeli, sonra da bu çıktı işte. Ben de hemen başladım. Kore dizileri hala çok klasikler onların arasında böyleleri çıkması çok iyi :)) Hemen gelsin yeni bölüm de izleyelim :)

      Sil
    2. Ben Dream High'ı izlemeye çalıştım da olmadı. Hoşuma gitmedi :)
      Evet,bence de. Zaten Kore dizileri çok klasik,hep aynı konu. Bir zamandan sonra sıkmaya başlıyor. Böyle dizileri çok seviyorum o yüzden ^^

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...