Eylül 01, 2016

Sevdiğim Dizi Ost'ları (Part 2)

İlk part çok uzun olsun istemediğim için yazmadıklarım vardı, birde izledikçe yeni dizi ostları eklendi listeye. Ben de artık paylaşmanın vakti geldi diye düşündüm :) 

İlk liste için tık!

Şarkıları dinlemek için isimlerine tıklamanız yeterli :) *


Pinocchio

Roy Kim - Pinocchio
Adamın sesi MUHTEŞEM. Dizideki en sevdiğim şarkı, bu sıralar favorim. Telefondaki şarkı listeme de ekleyeyim bari aklıma gelmişken.

YounHa -  Passionate To Me
 Tiger J.K. -  First Love ft. Punch 

Bunlar sözsüz ama dinlemesi keyifli olanlar;


Nice Guy

Junsu - Love Is Like Snow

Sözsüz olanlar;
Empty Heart
Broken Heart


W - Two Worlds

Basick, INKII - Your Fantasy
Aslında kızın söylediği kısmı daha çok seviyorum bu şarkıda :)


Healer

Ben - You

Bunu bir ara çok dinledim, bıktım bıkıcam az kaldı. Zorluyorum :D (Evet ben de bıkana kadar dinlerim sevdiğim şarkıları, takdım mı takıyorum)

Michael Learns To Rock - Eternal Love
Yael Meyer - When You Hold Me Thight

Sözsüz olanlar;
Healer
Code Name Healer
Embrace The World
Reporter Kim Moon Ho


Emergency Couple

3rd Coast - Love Again


Descendants of The Sun

K.will - Talk Love
Bu şarkının enerjisini çok seviyorum, sanki yeni bir güne uyanmışım hissi veriyor. Şarkı listemdedir kendisi :)

Mad Clown, Kim Na Young - Once Again
Chen XPunch - Everytime I
Davichi - This Love
XIA (Junsu) -  How Can I Love You
LYn -  With You


Heartstrings

Yonghwa - You've Fallen For Me

Kang Min Hyuk - Star
Yonghwa - Because I Miss You

Sözsüz olanlar;
Going To Meet You
Carmen Fantasy


Fated To Love You

A Yeon Baek - Morning Of Cannon

Meganlee - Ready For Love
VIXX Ken - My Girl


The Heirs

Park Jang Hyeon & Park  Hyeon Gyu - Love Is

FT Island (Lee Hong Ki) - I'm Saying
Changmin - Moment

Az kalsın Heirs'in şarkılarını unutuyordum, halbuki diziyi izlerken deli gibi bu üçünü dinlerdim :)

Evet, şarkı listesinin sonuna geldik. Sizin de sevdiğiniz ostlar varsa yorumda belirtin :) Başka bir yazıda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın!

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.