Ağustos 17, 2015

Cunning Single Lady

Yazarın Puanı: 7.2
Türü: Romantik - Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2014
Oyuncular:
Lee Min Jung - Na Ae Ra
Joo Sang Wook - Cha Jung Woo
Kim Kyu Ri - Gook Yeo Jin
Seo Kang Joon - Gook Seung Hyun


Konusu:

Ae Ra kendisine daha iyi bir hayat getireceğine inandığı görünüşüne çok önem vermektedir. Bu sırada mühendislik okuyan Jung Woo ile tanışır. İkisi evlenirler ancak sonradan boşanırlar.
Boşandıktan sonra Ae Ra zor zamanlar geçirir. Onun aksine Jung Woo başarılı bir yazılım uzmanı olmuştur ve gayet sağlıklıdır. Şimdi Ae Ra, Jung Woo'yu baştan çıkartıp tekrar onunla evlenmeye çalışacaktır.



Yazarın Yorumu:


*-*-*-*-*-*


İzlenilebilir. Güzel, eğlenceli :)

*-*-*-*-*-*

---Spoiler Yok---

Bunalıp sıkıldığım bir zaman, öylesine açıp izlemiş olduğum bu diziyle, dizi yorumlarına devam ediyorum :) İzleyeli bayağı oldu ve ben tembellik ettim bunca zaman...

Öncelikle ben bu başroldeki kızı çok seviyorum. Birkaç dizide vardı kendisi, birkaç filmde de izledim hatta. Bence iyi bir oyuncu ve oldukça güzel :)
Başrol erkek zaten yakışıklı o konuya ayrı olarak değinmeyeceğim :)

Bunlar dışında dizinin konusunu beğendim, eğlenceli ve romantikti. Dizi beni çok sıkmadı, izlemeyenleriniz varsa boş bir vakitte açabilirsiniz bence :)

Dizinin son 2 bölümünü mü ne izlemedim, zaten mutlu son olduğunu varsayıyorum. Sıkıcı bulduğum için değil de bir türlü açıp izleyemedim diyelim. Bir yerden sonra da unutuyorsunuz zaten diziyi. Geri dönme zahmetinde bulunmadım bu yüzden.

Bu dizide en beğendiğim kişi Seo Kang Joon idi. Onu da buraya not düşeyim :))

Daha fazla şey söylemek isterdim, hatta detaylara inmek falan, ama gerçekten şuan hatırlayamıyorum o kadarını. Aklımda güzel bir dizi olarak yer etmiş.

Benden bu kadar, kendinize iyi bakın!


2 yorum:

  1. Lee Min Jung & Joo Sang Wok muhteşem ikiliydi, bu kadar mı frekans tutar, bölümler tıkır tıkır ilerdi izlerken nasıl bitti anlamadım :) Bu arada bloguma da beklerim, görüşlerini belirtirsen sevinirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oyuncular arasındaki uyum güzeldi gerçekten :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.