Ocak 20, 2015

You Are All Surrounded

Yazarın Puanı: 8.3
Yayın Yılı: 2014
Türü: Aksiyon, Romantik - Komedi
Bölüm Sayısı: 20
Oyuncular:
Lee Seung Gi - Eun Dae Koo
Cha Seung Won - Seo Pan Seok
Go Ara - Eo Soo Sun 
Ahn Jae Hyeon - Park Tae Il
Sung Ji Ru - Lee Eung Do 
Park Jung Min - Ji Kook 

Konusu:
4 çaylak dedektif Eun Dae Koo, Eo Soo Sun, Park Tae Il ve Ji Kook ilk iş günleri için Gangnam Karakoluna gelirler. Ancak hiçbirinin hayali dedektif olmak değildir.
Takım 3'te olan bu 4 çaylağın şefi ise ''efsane'' Seo Pan Seok'tur. 


Yazarın Yorumu:

***


İzleyin :)

***

Uzun zamandır güzel bir dizi bulamıyordum kendime izleyecek. Zaten bayağıdır Kore dizisi de izlemiyordum. Sonra geçen yıl çıkmış olan bu dizi aklıma geldi. İzlenecekler listesine eklemiştim fırsat bulunca da fazla düşünmeden başladım diziye. Ve iyi ki başlamışım! Çok doğru bir karar olmuş bence :) Çok nadir bulabiliyorum böyle tam istediğim tarzda dizileri. 

Peki bu dizide ne buldun, derseniz şu maddeleri sıralayabilirim;
  • Konusu. Ben çok beğendim, ayrıca işleyiş şekilleri de çok güzeldi. Aşkta, komedi de, aksiyon da tam dozundaydı. Kabul, belki aşk biraz daha azdı onlara göre ama bana yetti de arttı bile. Zaten izlerken bunu kim öldürmüş, emri kim vermiş gibi sorulara takılıp cevap aramaya başlıyorsunuz. Eğer sallamasyon bir olay akışı olsaydı, aşk daha ön planda olsaydı yavan bir dizi olmaktan öteye geçemezdi.
  • Bir diğeri oyuncular. Gerçekten rolünü kötü oynayan bir kişi bile göremedim. Oyuncuların hepsi çok iyiydi. Karakterler oturmuştu. Ayrıca çoğu dizide yaşadığım başrol kız sorunu bu dizide yoktu. Bunu birazdan detaylı anlatacağım.
  • Sürükleyici olması. Kore dizilerini izlerken artık bölüm sonlarına doğru sıkılır oldum, ne zaman bitecek artık bu dizi, sıkmaya başladı diyordum. Neyse ki bunda böyle bir sorun söz konusu değildi. Su gibi aktı gitti bölümler. Ne ara son bölüme geldiğimi anlamadım bile.
  • Dizi içi ilişkiler iyiydi. Kişilerin birbirleriyle olan bağlantıları iyi ayarlanmıştı. Ayrıca dizi içindeki aşk ilişkileri hiçte karışık ve sıkıcı değildi. Araya giren fitne fesat kimse yoktu.
  • Komedi kısımları oldukça güzeldi, yeri geldiğinde iyi de güldürebiliyordu yani :)
Sanırım bu kadar maddelerim :)

Şimdi gelelim karakterlere! Yalnız buradan sonrası SPOİLER! ^^

My Girlfriend Is A Gumiho dizisiyle tanıdığım Lee Seung Gi bu dizi de çok iyiydi! Ayrıca karakterini de beğenmiştim. Başta her şey için Seo Pan Seok'tan şüphelenmesi hoşuma gitmemişti. Ayrıca annesini ikna etmekte Seo Pan Seok tek başına değildi, hatta annesi adamın bütün isteklerine rağmen kabul etmemişti tanıklık etmeyi. Ne zaman çocuk annesine fikrini söyledi işte o zaman değişti. Annemin ölmesine sen sebep oldun diyerek adamın üstüne gitmesini yanlış bulmuştum. Sonuçta o da bu durumdan dolayı gayet üzgündü ve suçlu hissediyordu. Bilemiyorum belki de karakter de aslında birazda kendisinden kaynaklandığını biliyor, sadece kabul etmek istemiyordur.
Ayrıca çocuk yine sabırlı çıktı. Düşünün, bunu o kadar yumruktan sonra söylüyorum. Ben hiç dayanamazdım, hele o Yoo Ae Yeon ile olan sahnelerin her birinde kadına en az bir iki yumruk atmış bile olurdum.
Bir de neden istisnasız her kişi bu çocuğun gözlerinin önünde öldü. Çok acımasızcaydı. İleri ki bölümlerde Eun Dae Gu'nun Eo Soo Sun'a sakın benim gözlerimin önünde ölme demesi de çok dokunaklıydı bence.

Dizide çocuğa Eun Dae Gu ismi daha bir yakışmıştı bence :) Ji Young dedikleri zaman bilmediğim birinden bahsediyorlarmış gibi hissettim. Böyle isim değişikliklerinde mutlaka birine ısınamamış oluyorum :) 

Gelelim Kore dizi tarihinde en sevdiğim kız karakterlerden birine :) Eo Soo Sun'u ben çok sevdim. Çok tatlı ve aklı başında bir kızdı bence. Böyle kendinden emin kız karakterlere bayılıyorum. Daha gerçekçi geliyor bana böyle olunca. Ayrıca oynayan kız da güzel ve tatlı bir kızdı. Ben sevdim! Ayrıca çok nadirdir yani benim bir -başrol- kız karakter sevmem :) Bu da diziyi daha da güzelleştirdi tabii.
Bu arada dizide bir bölümde kızın annesi Yoo Ae Yeon tarafından dövülüyordu ya. İşte o zaman o kadar sinirlenmiştim ki anlatamam. Her seferinde Yoo Ae Yeon'u çağırdıklarında ya da yanlarına gidip durum hakkında konuşmaya çalıştıklarında sanki orada yokmuşlar gibi davranması beni sinir etmişti. Zaten tipi de ayrı bir gıcıktı yani. Kız için üzülmüştüm o zaman, annesini o halde görmesi, üstüne o salak milletvekilinin annesinin önünde bir eğilmesiyle her şeyin hallolmasına gelde deli olma! Gerçi normalde de böyle olaylar olmuyor değil...

Adamım Seo Pan Seok!! Çok iyiydi yahu, adam yakışıklı değil aslında ama bir karizmatiklik var ki çözemedim gitti. Sevmedim diyebileceğim hiçbir şeyi gelmiyor aklıma. Hatta oğlunu kaybettiğini de gördüğümde çok üzülmüştüm. Sonradan Kim Sa Kyung ile tekrar birlikte olmalarına sevindim. Ayrıca onların barışma sürelerini de don lastiği gibi uzatmadıkları ve araya başka kişileri katıp aralarını bozmadıkları için minnettarım. Çünkü gerçekten Kore dizilerindeki bu klişe artık bıktırdı...
Hatta o kadar paranoyaklaşmışım ki bizim Eo Soo Sun'u sevecek diye ödüm koptu. Böyle bir şey olmadı iyi ki.

Kang Seok Soon'a geldi sıra. Ben bu kadına nedense başından beri ısınamadım, hiç sevemedim. Yapmacık bir sevgisi vardı sanki. Gerçi itiraf edeyim Eun Dae Gu ile olan son konuşmasında çok üzgün ve pişman görünüyordu. Sonra şu milletvekiliyle konuşmaya gittiğinde öleceği belliydi zaten. Bu adam tehdit edilir mi hiç! Adam taramalı gibi herkesi taradı, pardon 'tarattırdı'. Yanlış seçimlerin kurbanı olmuş bir kadındı bana göre.

Cha Tae Ho'dan bahsetmeden geçmek istemiyorum :) Başta adama uyuz olmuştum, bizimkilerden ne istiyor yahu bu adam, diyordum. Sonradan adam acayip sempatik ve komik olmaya başladı. Attığı fasulyeler aklıma geldikçe gülüyorum :D 

Gelelim Yoo Moon Bae'ye. Bu kadar bencil bir adam daha görmedim ben. Sırf koltuk uğruna adam kızını kandırmış. Zaten her şey de bunun yüzünden oldu. Kızının Eun Dae Gu'nun annesini öldüreceğini düşünememişti belki de ama sonradan ölen o kadar kişiden de yine kendisi sorumluydu. Neyse ya, ne kızı ne de babası bir şeye benziyor işte. Al birini vur ötekine. Son yakalanma sahnesi çok iyiydi ama. Üzerimden yük kalkmış gibi hissettim valla. 

Bu karakterler dışında iki çaylağımız daha vardı. Onlar da çok şeker bir ikiliydi. Park Tae Il'den ben de gay olabilir diye şüphelenmiştim, sonra kimi sevdiği açığa çıkınca öyle olmadığı da anlaşıldı :) Ama abisinin hikayesi beni şaşırtmıştı. 
Ji Kook ise dizinin şebeğiydi :)) Çok şekerdi, bizim kızdan hoşlanmasını çok abartmamalarına sevindim. Üzüldü biraz evet ama sonunda onun için de birisi vardı :)

**Bu kadar iltifat arasında eleştireceğim bir yer var; o da vurdulu kırdılı sahneler. Yani bir yumruk atmak bu kadar mı gerçekçi olmaz.**

** Eun Dae Gu'nun hafızasının bu kadar iyi olması biraz fazla uçuktu ama neyse. Görmezden geliyorum :)) **

Ne çok yazmışım be! Okumaya üşenmeyenlere teşekkürlerimi iletirim :)) Bu arada bu dizi top 10 listemden birini atıp hakkettiği bir yerlere geçmiş bulunmakta. 

Çok konuşmuş olan ve artık yazmaktan yorulmuş olan Misa'dan bu kadar. Kendinize iyi bakın! :)




2 yorum:

  1. Dizi arayışındaydım çok güzel anlatmışsın listeye eklendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Umarım beğenirsin izleyince :))

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.