Aralık 15, 2014

The Three Musketeers - 1. Sezon

Yazarın Puanı: 8.0
Türü: Tarihi, Aksiyon, Romantik, Dram
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Yılı: 2014
Oyuncular:
Jung Yong Hwa - Park Dal Hyang
Lee Jin Wook - Veliaht Prens Sohyeon
Yang Dong Geun - Heo Seung Po
Jung Hae In - An Min Seo
Seo Hyun Jin - Yoon Seo
Yu In Young - Jo Mi Ryeong

Konusu: Dizi, Joseon döneminde, Veliaht Prens Sohyeon, onun askerleri Heo Seung Po, An Min Seo ve askeri sınava hazırlanan Park Dal Hyang arasında geçmektedir.


Yazarın Yorumu:

***
Bence izleyin, 
ama yine de siz bilirsiniz :))
***

Yonghwa'nın oynadığını görünce açıp izlemeye başladım, muhtemelen çoğu kişide de bu şekilde olmuştur :)


--Normalde tarihi dizileri hiç sevmem, izlerken çok sıkılıyorum çünkü. Ama bu dizi bir istisna! (Birde Düşlerimin Prensi). --



Dizinin ilk sezonu bitti bile ama ben hala bitiremedim diziyi. Çünkü sürekli izleyemiyorum. Tam modumda olmam lazım ve vaktim olması lazım bunun için. Eğer vakit bulursam açıp bitireceğim.

Eğer henüz izlemediyseniz açıp izleyin bence. Beğeneceğize eminim :)


Karakterler hakkında;

Tek tek ve uzun uzun anlatmayacağım. Dal Hyang karakterini çok sevdim! Birde başta Yoon Seo'yu hiç sevmemiştim Dal Hyang'a verdiği sözü tutmadığı için ama meğersem başka şeyler olmuş. Yani aslında tatlı, iyi bir kızmış. Hele veliaht prensle olan sahnelerini çok seviyorum :)
Mi Ryeong'u hiç sevmedim ama. İleri ki bölümlerde bu kızın akıbeti ne olur bilemiyorum.

Not: İkinci sezon olmayabilir diye bir yazı okumuştum. Net bir bilgim yok galiba reyting kurbanı olmuş biraz. Bekleyip göreceğiz, bakalım ikinci sezon olacak mı olmayacak mı...

Benim babam, sizin kuzeninizin kocasının
amcasının eşinin yeğeni :D

4 yorum:

  1. İzlemek için sezonun bitmesini bekliyordum bitti hala başlıcam. Gerçi ikinci sezon sallantıdaymış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ikinci sezon olsa da olmasa da izle :) Ben henüz bitiremedim diziyi ama bitirmeyi düşünüyorum. Umarım ikinci sezonu da yaparlar.

      Sil
  2. Bende sırf yongum için başladım, tarihi dizileri sevmiyorum ve beni de sarmadı. İlk bölümü bile bitiremedim, bir şans daha vermeli miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalırsa vermelisin. Bende tarihi dizileri sevmiyorum ama bu güzeldi. En azından ilk bölümü bitir öyle karar ver :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.