Aralık 31, 2017

İzlemekte Olduğum Diziler (Genel)

Bu postta sizinle izlemekte olduğum, bitirmeyi hedeflediğim dizileri paylaşacağım. Tabi bunlar arasından bazılarını yarım bırakırım belki, asla belli olmaz :D Aslında izlemiyorum bazılarını birkaç haftadır ama geri dönmeyi düşünüyorum, o yüzden listedeler.
Diziler karışık olacak sadece Kore dizileri olmayacak yani. Zaten çok izle(ye)miyorum nedense.


Dizilerden birkaçı İzlenecek Yabancı Diziler Listem'den :)


***


That '70s Show

Sitcom ihtiyacımı bu diziyle karşılıyorum :D Birkaç yıl önce başlamış ilk sezonunu izlemiştim aslında, fakat tahmin edin ne oldu? Tabiki de orada bıraktım :D Sıkıldığım için falan da değil yani, eskiden sadece sıkıldığım dizileri bırakırdım şimdi sevdiklerimi de bırakıyorum :D
Yeniden başladım ve kısa bir sürede 4. sezona geçtim bile. Eğer benim gibi en beğenilen sitcomları izlemişseniz ve başka kalmadığını düşünüyorsanız bunu seçebilirsiniz.

Stranger Things

Yani bitirdim bunu aslında ama 3.sezon da gelecekmiş. Yeni sezon bekliyorum yani, gelince tam gaz devam edeceğim. Tavsiye ederim izlemediyseniz :)

While You Were Sleeping

Çok güzel bir dizi aslında, devam edeceğim yarılamıştım zaten. İzlemeyenler varsa da tavsiye ederim :)

Shameless

Her şey çok güzel gidiyordu, art arda izliyordum bölümleri, sonrası ise bulanık. Ne oldu bilmiyorum, birden izlememeye başladım. Devam ederim sanıyorum ama şu sıralar değil. Sevdim ama bayılmadım sanırım diziye.

Rick And Morty

Bu diziyi öneriyorum, gidin bir şans verin :) Son sezonunu henüz izlemedim fakat bir başka sezon gelene kadar çoktan izlemiş olurum, fazla ara veriyorlar malum.


Orange Is The New Black

Umarım devam ederim bu diziye, ciddi şüphelerim var :D Aslında beğenmedim değil ama izlemekte istemiyorum sanki. Belki de şu sıralar izlemek istediğim tarzda bir dizi olmadığı içindir.

Genius

Son birkaç bölümü kaldı, bayağı oldu aslında izlemiyorum. Halbuki ne var aç bitir değil mi! Beğendim aslında, kalan birkaç bölümü de izleyeceğim. Bu arada ikinci sezon Picasso'ymuş sanırım. Bence siz de izlemeye başlayın :)
(İlk sezon Einstein'ı anlatıyor)


Fi


Herkes bayılarak izliyordu sonra dedim neden ben de eksik kalayım ki? Böylece başladım. Şimdi yeni sezonun bitmesini bekliyorum, bitince izlemeye devam edeceğim.

Black Mirror

İlk bölümünü izledim, sanırım devam edeceğim çünkü merak ediyorum. Yine de art arda izlemeyeceğim sanırım bölümleri, arada sırada izlerim gibi geliyor.

***

Şimdilik bu kadar. Sadece bir Kore dizisi var gördüğünüz gibi, son zamanlarda izleyemiyorum. Yani başlıyorum bir hevesle ama sonunu getiremiyorum dizilerin. Sanırım artık 1 saat bile çok geliyor. Hoş WYWS 1 saat bile değildi :/

Şu sıralar izlediğiniz diziler var mı? Sevdikleriniz ve sevmedikleriniz neler? Yorumlara bekliyorum :)
Kendinize iyi bakın! Herkese mutlu yıllar dilerim :)


4 yorum:

  1. Benim de bitirmek istediğim dizilerden oluşan böyle bir listem var. En kısa zamanda bitiririz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, yarım bırakmayı hiç sevmiyorum çünkü :)

      Sil
  2. Ən çox da strnger things sevərək izləmişdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, yeni sezon gelse de izlesek :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.