Aralık 30, 2017

Dramaworld / Mini Dizi

Herkese selamlar!
Uzun zamandır bir yazı yazmıyordum farkındayım (özellikle dizi yazısı) ama yıl bitmeden bir tane yazayım dedim :)
Bu arada biraz paslanmışım, ara verdikçe yazmak zorlaşıyor. İdare edin beni T_T
-
Beni ve blogu unutanlar veya blogu ilk defa ziyaret edenler için aşırı kısa tanıtım;
Ben Misa! Dizi izlemeyi ve sizi seviyorum! :)
-
Muhtemelen 2017'nin son tanıtımı ve yorumu olacak olan bu dizi, diğer izlediğimiz Kore dizilerinden farklı. Aslında başrol kızımız bir Koreli bile değil.

Neyse bence hemen dizinin tanıtımına atlayalım:



Yazarın Puanı: 6.0
Türü: Komedi, Romantik
Bölüm Sayısı: 10
Süre: 15 dk.
Yayın Yılı: 2016-
Oyuncular:
Liv Hewson - Claire Duncan
Sean Dulake - Joon Park
Noo Ri Bae - Seo Yeon
Justin Chon - Seth Ko

Konusu:
Claire Duncan, Kore dizilerine takıntılı bir genç kızdır. Bir gün en sevdiği oyuncu Joon Park'ın dizisi Taste of Love'ı izlerken kendisini dizinin içinde bulur. Artık diziyi öylece izlemeyecek, dizinin bir parçası olacaktır.




Yazarın Yorumu:

***
Tam çıtır çerezlik bir dizi. Konusu da farklı ve eğlenceli :)
İzlenebilir.
***

Spoiler içerebilir;

Evet, dünyanın en basit konu anlatımını geçtiğimize göre sıra benim yorumlarımda :D

Aslında dizi hakkında hem beğendiğim hem de beğenmediğim şeyler var. Bu yüzden de ortalama bir puan verdim. Öncelikle dizinin konusunu beğendim, sonuçta fantastik ve eğlenceliydi. İzlediğimiz dizinin içine girmek, belki başrolü kapmak falan aklımızdan geçmiştir illaki :D Ayrıca mini dizi olması da bir başka güzelliği. Eğer dizi 1 saat olsaydı izleyeceğimi düşünmüyorum, muhtemelen yarıda bırakırdım, çünkü dediğim gibi sevmediğim şeyler de vardı.

Kızın yabancı olması bizim açımızdan daha eğlenceli oldu aslında çünkü biz de öyleyiz :D (Bunu bilmiyordunuz, öğrenmiş oldunuz.) Bu arada kız da tatlıydı :) Fakat ben başrol adamı sevmedim -.-
Adam bana hiç Koreli gibi gelmedi yani kız Kore dizisine değil de Amerikan dizisine girmiş gibiydi. Ayrıca adam çok büyük gösteriyordu, sanırım kızla aralarında bayağı bir yaş farkı da var. Bu yüzden ilişkilerine odaklanamadım ve sevmedim.
Diziyi izlerken sevmediğim birkaç şey daha vardı ama çok detaylı hatırlayamıyorum, adam büyük bir neden olsa da tek değil yani :D

Başrol adamdan hoşlanmadım evet, ancak şu çiçek satan çocuktu sanırım, gözlüklü işte onu çok sevdim. Keşke daha fazla rolü olsaydı dizide. Taste of Love gerçekten bir dizi olsaydı ikinci adam sendromuna girerdim :D

Ek: Diziye çok kısa bir anlığına Siwon da konuk olmuştu, güzel bir sürprizdi :)

Sonuçta:
Ben diziye çok bayılmadım ama kötü olduğunu da düşünmüyorum, en azından eğlendirdi ve değişik bir konuya sahipti. Belki daha güzeli bile yapılabilirdi bu konuyla. Yine de mini dizileri seviyor ve destekliyorum, bazen çok iyi geliyorlar bünyeye :))

Bu arada dizinin devamı da gelecek gibi görünüyor. Siz bu diziyi sevmiş miydiniz? Devamı gelse izler misiniz? Yorumlarda buluşalım!



2 yorum:

  1. :D dizinin konsepti iyiydi de kendi çok iyi değildi ya. :(
    Ne bileyim altyazılar vardı mesela kız Korece bilmiyordu ama herkes onun Korece konuştuğunu saniyordu??? Bir ortak dil problemi vardı dizide ve tuhaf geliyordu, fantastik işleri severim de bu bir manasız geliyordu izlerken biri Korece konuşur biri ingilizce konuşur... Kız sevimli ama ilginç degil pek, adam konusu var, hani kurgusal dünyalara girmek cidden güzel ama bu bir olmamışti bence amatör duruyordu.Bitiremedim. (Ve evet epey kısaymış aslında...) w two worlds de konsept olarak iyiydi ama onu da izleyemedim ben çok mu mukemmelliyetciyim bilmiyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortalama bir diziydi, çıtır çerezlik. Kızın Korece konuştuğunun sanılması bence de saçmaydı ya :D Başrol erkeğe de içim ısınmamıştı. W bence bundan kat be kat daha güzeldi. Biraz çıldırtıyordu izlerken ama beğendim :D Çok takılıyorsan keyif almıyor olabilirsin ya da bazen insan o dizinin modunda olmuyor o zaman da çok sarmıyor.

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.