Eylül 02, 2016

Takip Ettiğim Youtube Kanalları

Bugün sizinle sevdiğim, videolarını izlediğim birkaç youtube kanalını paylaşmak istiyorum. Aslında takip ettiğim çok kanal var, bunlar sadece birkaçı. Belki sizinde arasından sevdiğiniz çıkar :)

Kanala gitmek için isimlere tıklayın :)

Kore'de Hayat : Aslında yeni sayılır, pek takipçisi yok. Ama zamanla artacaktır. Videolar biraz kısa ama oldukça bilgilendirici bence.

Koreli Arkadaş : Ben bu kızı çok sevimli buluyorum. Arada birkaç videosunu izliyorum.

Bilgentolis : Başta izlemek konusunda emin olamıyordum, videoları çok uzun geliyordu. Ama artık seviyorum. Tam bir sohbet havasında geçiyor :)

Bubzvlogz : Bu kanal ingilizce, altyazısı yok. Bu aileyi çok seviyorum, çok tatlılar :)

Hallyu Back : Bir ara videolarını çok izlerdim ama artık ilgimi çekmiyor. Yine de sizin ilginizi çekebilir diye düşündüm. Kore dizileri hakkında falan videoları var. İngilizce bir kanal.

Maangchi : Yemek kanalı, Kore yemeklerinin tarifleri var. Yapmasam da izlemesi hoşuma gidiyor. Bazı videolarında Türkçe altyazı da var.

Honeykki : Beni hipnotize ediyor bu kanal :D Sadece yemek yaparken ki sesler var, konuşma yok videolarda.

Sweet The MI : Bu da yemek kanalı :))


Ve son! :) Youtube da çok vakit geçiriyorum, eskiden bu kadar değildi de son zamanlarda en çok girdiğim sitelerden biri oldu. Önüme ne gelirse izleyeceğim yakında :D

Başka bir yazıda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın! :)

2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş ^^ Ben de honeykki'ye sen dedikten sonra baktım.O kadar güzel bir kanal ki! Bayıldım resmen.Keşke benim youtube kanalımda öyle olabilse *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Honeykki'ye bayılıyorum ben de. Fikir olarak çok güzel, sadece seslerle video çekmek!
      Teşekkürler :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.