20 Eylül 2016

Fast Food İle Aramdaki Problem

İtiraf ediyorum fast food ile aram iyidir. Yani cidden seviyorum. Daha doğrusu yemek yemeyi sevdiğimden fast foodu da seviyorum. Fakat birkaç sefer yaşananlardan ve bugün de olanlardan sonra yeter dedim. Cidden artık fast food yüzü görmek istemiyorum. Kendime hakim olup yememe kararı aldım. Bunu da buraya yazıyorum ki siz de görün ve haberdar olun.

Bugün milkshake siparişi verdim ve içinden sinek çıktı! Ne denir bilemiyorum artık. Sizinle fotoğrafını da paylaşayım:

Geçen de Burger King'den bir hamburger almıştım içinden saç çıkmıştı. Yani köfteyi kıymadan değilde saçtan yapmışlar mübarek öyle bir şey! Keşke fotoğrafını çekseydim ama neyse.

Yani ben midesiz bir insanım ama bu kadar da değil kardeşim. Yeter artık. Zaten çok sağlıklı bişey de değil. Belki de böylesi benim için daha yararlı olmuştur.

Yemeğinizde sinek, saç vs bulmadığınız günler dileğiyle. Kendinize iyi bakın!

2 yorum:

  1. Ögh! diyorum ama iyi olmuş. Bu vesileyle yemezsin bunları. Bunların yerine lahmacun ye, kebap ye, dürüm ye :)) hiç değilse içinden çıkan bizdendir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları da yiyorum zaten, pek yemek ayırmam :D
      Ama dediğin gibi iyi oldu :))

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...