Ağustos 29, 2015

Sevdiğim Dizi Ost'ları (Part 1)

Bu zamana kadar izlediğim dizilerden beğendiğim ost'ları toplayıp bir liste hazırlayayım dedim. Bazen dizilerden çok iyi şarkılar çıkabiliyor ve ben ara ara açıp dinliyorum. Aslında dizilerde kullanılan birden fazla ost var. Aralarından birkaçını seçtim. Sadece, birden fazla olanlarda birini video olarak diğerlerini de link olarak paylaşacağım :)

A Gentleman's Dignity

Lee Jong Hyun - My Love


Big Baby Driver - You Are Everywhere
Lee Hyun - My Heartache
Jun Geun Hwa - Beautiful Words
Kim Tae Woo - High High


Big

Beast - Hateful Person

Venny - Hey U


Boys Over Flowers

T-Max - Paradise
Bu şarkıyı duyduğunuz an hepinizin gözünde F4'ün yürümesi canlanacak biliyorum :3



Dream High

Dream High


Kill Me Heal Me

Jang Jae In feat. NaShow - Auditory Hallucination

Şarkıdaki rap kısımları olmasa, kız daha çok söylese daha güzel olurdu bence ama böylede kabulümdür. Diziyi izlerken çok hoşuma gitmişti bu şarkı.


My Girl Friend Is A Gumiho

Lee Seung Gi - Losing My Mind
Bir ara deli gibi bu şarkıyı dinliyordum. Hatta telefonumda bile var :)

Lee Sun Hee - Fox Rain


Man From The Stars

LYn - My Destiny
Ne zaman duysam duygulanırım. Güzel diziydi...


My Girl

Lee Ji Soo - Love Must Be Difficult

Mario feat. Nesty - Never Say Goodbye



Secret Garden

Hyun Bin - That Man

Jung Ha Yoon - You Are My Everything

Kim Bum Soo - Appear

Dizinin kendisi kadar ostları da güzeldi :)


Princess Hours / Goong

HowL & J - Perhaps Love

Stay - I'm A Fool


Şimdilik bu kadar, aslında daha da vardı ama çok uzun bir liste olsun istemedim. Onu da part2 olarak başka zaman yazarım :)


7 yorum:

  1. school 2015 ost çok güzel. Favorim :) That man de çok hoş ne dinlerdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. School 2015'i daha izlemedim, that man i bir ara ben de dinler dururdum :D

      Sil
  2. Bu bloguna ilk yorumum bundan sonra daha çok yapacağım yazının konusunu çok beğendim şarkı seçmlerin harika olmuş dizi ostları bir başka duygu veriyor insana farklı şarkılar arıyordum sayende buldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Ostlar diziye duygu katıyor dediğin gibi, o anı daha da etkili kılıyor. Yeni şarkılar bulabilmene sevindim :)

      Sil
  3. Yazdıklarından 2 tanesi dışındakilerin hepsi favorilerim arasında. Kaç yıl oldu hala dinlerim hepsini :) fakat gentlemans'in my love ostsini de sevsem de bence juniel'in illa illa şarkısını söylediği ost daha güzel^^tabii zevkler ve renkler tartışılmaz sadece belirtmek istedim(favori ostlerimden olur da kendisi :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Illa illa şarkısını ben de severim, listeyi yazarken aklıma gelmemiş :)

      Sil
  4. City Hunter Ostları da çok güzeldi, yazdıklarının haricinde tabii ;)

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.