Haziran 23, 2015

The Age of Adaline / Film

Yazarın Puanı:7,0
Türü: Romantik, Fantastik, Dram
Yapım Yılı:  2015
Oyuncular:
Blake Lively - Adaline Bowman
Michiel Huisman - Ellis Jones
Harrison Ford - William Jones
Konusu: Adaline geçirdiği bir kaza sonucu mucizevi olarak yaşlanmamaktadır. Yıllar boyu bu gerçeği sır olarak saklamaya çalışır ve herkesten izole bir hayat sürer. Ta ki diğer başrolümüz Ellis'le tanışana denk.


İzlenebilirlik Yorumu: İzlenebilir, güzel bir film. Bazı detaylar insanı keşke böyle olmasaydı dedirtebiliyor ama yine de çok fazla insanı irrite eden bir durum yok.   Ama keşke konuyu daha farlı ele alsalardı..
Değişik bir romantik film izliyorsanız seveceğinizi umuyorum..



Bol Spoiler'lı Yorum (Filmi izlemediyseniz okumayın lütfen)


Filmde hoşuma gitmeyen kısım Blake Lively'nın hep aynı tempoda giden oyunculuğuydu. Bir yerden sonra tamam canlan artık diyesim geldi. Beğenmedim o kısmı. Ayrıca konuyu babasıyla bağlamalarından da hoşlanmadım.  Başka bir şey yapsalardı keşke babası değilde başka bir amca çıksaydı. Bir de odaklanacakları şey Adaline'ın genel bağlamda yaşamı olmuş biraz daha Ellis&Adaline aşkı ön planla olsaydı daha inanılır olurdu. Daha ikinci buluşma da sana aşık oldum kıvamına geldi, biraz daha detaylandırabilirlerdi.


Yan oyunculuklara gelirsek, Harrison Ford'un oyunculuğu süper zaten ona diyecek bir şey yok. Ellis'i oynayan Michiel Huisman'da bugünlerde her yerden fırlıyor. İki yılda Michiel'ı görmediğimiz yapım kalmadı sanırım. En azından benim izlediklerimde hep karşıma çıkıyor. Onunda oyunculuğu güzeldi genel olarak beğendiğim bir oyuncu zaten. Çok yakışıklı sayılmasada çekici bir adam.



Başarılı bir konusu vardı,  "The Curious Case of Benjamin Button" gibi bir yapım olabilirdi ama bu da güzel olmuş. Geçiş sahneleri çok hızlı verilmiş çok özensiz geldi bana. Ne anlatacağını bilememiş bir film de denebilir. Kadının genel olarak hayatını mı verecek, aşkını mı verecek kararsız kalmış. Sanırım çok uzun da tutmak istememişler filmi. 
Bütün bu unsurların yanısıra değişik konusu, masalsı çekimiyle filmi beğendim. 

İyi seyirler, sağlıcakla kalın 

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.