Mayıs 26, 2015

Kötü Çocuk Eleştirisi Hakkında

Sevgili okuyucu,
Bunun bir özür yazısı olup olmadığını merak ediyorsundur. Ama hayır belki umutların boşa çıkacaktır ama bu bir özür yazısı değil.

Bugün blogumuz çok tatsız bir şey yaşamış ve düşünce özgürlüğümüze karşı bir saldırıya uğramıştır. Bunu esefle kınıyorum düşünceler ne olursa olsun, hakarete girmediği sürece  düşünce özgürlüğünün kısıtlanmasına karşıyım. Bu üzücü olayda bizim yanımızda yer alacağını umuyorum.
Gelelim Kötü Çocuk yazısına...
Fanatik yorumlarla saldırılara maruz kaldım. Oysaki ben düşüncelerin her zaman tartışılmasını isterim tabi bu saygı kuralları çerçevesinde.
Bana dindar, kafayı cinselliğe takmışsın vb yorumlar geldi. Benim inançlarım kimseyi ilgilendirmez...
Eleştirimin anlaşılmamasına son derece üzüldüm.
Bir defa daha dilim döndükçe kısa bir özet geçeceğim.
Evet yazıda olan cinsellik hoşuma gitmedi. Ama hoşuma gitmeyen tek cinsellik değildi. Bana hikaye gerçekçi gelmedi, kurgusu sağlam görünmedi. Siz buna takılmamış olabilirsiniz ama ben kurguya son derece önem veren bir insanım ve benim hoşuma gitmedi.
Ayrıca eleştiride 3 cümle kurmuşum cinsellikle ilgili hemen bağnaza bağlanmışım. Ben bağnaz değilim hoşuma gitmedi, zorla mı?
Lütfen eleştirimi eleştirin ama bunu beni tehdit etmeden yapın. Kitap iyi diyorsanız ben nasıl fikirlerimi belirttiysem bana öyle fikrinizi belirtin.. Saygı çerçevesinde paylaşalım.
Ama benim ve sayın Amane Misa'nın o kadar emek verdiği blogunu kapatmakla tehdit ederseniz iş o zaman değişir.
Yorumdaki arkadaş sen benim babamın kim olduğunu biliyor musun demiş. Lütfen bu çok güvendiği kitabı babasına okutabilir mi önce. Önce okutsun sonra sayfamızı, düşüncelerimizi durdurmakla tehdit etsin lütfen.
Tekrardan söylüyorum benim kitap ile görüşlerim tamamen yazarın dışında. Kendisi edebiyatımıza yeni katılmış bir yazar olarak benim saygımı çoktan kazanmıştır. Sürçü lisan ettiysem affola..
Sevgilerimle,
Kim Mavi

6 yorum:

  1. Kitabı beğenmediğin için kimse blogunu kapatamaz:) o Yayını yeni yorumlara kapatabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sawako, insanların işi gücü yok burada blog kapattırmaya çalışıyorlar. Dediğin gibi yeni yorumlara kapattım çünkü daha fazla futbol takımı tutar gibi kitap okuyanlara dayanamayacağım.

      Sil
  2. Başkalarını ne ilgilendirir senin düşüncelerin . Hoşlarına gitmediyse yazını okumasınlar. Blog kapattırmak neymiş .Bende o kitabı beğenmedim muhtemelen o yorumları yapanlarda neyin ne olduğunu bilmeyen ergenlerdir dikkate alma :)
    Senin yazılarını ve yorumlarını çok beğebiyorum yazmaya devam et lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni çok mutlu ettin yayınlayamadan edemedim yorumunu, ayrıca hiç alınmadım siz&sen mevzusundan niyet önemli sanırım bu konuda daha çok :) beni cidden çok sevindirdin, sağlıcakla kal :)

      Sil
  3. Doğrusu o kitap wattpad'de yayınladığında dahi dönüp yüzüne bakmadım. Sen benim babamı biliyor musun diyenlere, sen kimsin ki babam kim olsun demek istiyorum. Aile terbiyesini çok iyi almış. Çocuklarda kabahat yok, kitabı biliyorum ben yazarına bir şey demiyorum ama yazarı 22 yaşındayken, bana göre, kötü çocuk gibi basit bir kurgu yazması oldukça basit. Kurguya basit diyorum yazara karşı bir garezim yok elbette. Seni de takdir ediyorum, elindeki şekeri çalınmış bir grup çocuğa karşı duruşunu bozmadığın için. Eğer fikrini beğenmedilerse basalar giderler, kimse sana burada bir şey diyemez. Neyse, sen etrafından fenalık görmediğin için üzülmüşsündür canım. Ayyy sinirlendim valla :Dd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim yanımızda durduğun için teşekkür ederim :) kendini bilmez her yerde var alışmaya başladım artık :D

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...