Mayıs 08, 2015

Kill Me, Heal Me

Yazarın Puanı: 8.6
Yayın Yılı: 2015
Türü: Romantik - Komedi, Tıbbi, Melodram
Bölüm Sayısı: 20
Oyucular: 
Ji Sung - Cha Do Hyun
Hwang Jung Eum - Oh Ri Jin
Park Seo Joon - Oh Ri On
Kim Yoo Ri - Han Chae Yeon
Oh Mi Seok - Cha Ki Joon

Konusu: 

Cha Do Hyun zengin bir ailenin oğludur. Kendisi dissosiyatif kimlik bozukluğuna sahiptir, toplam 7 kişiliği vardır.

Hayatını kontrol altına almak isteyen Cha Do Hyun, psikiyatride ilk yılında olan Oh Ri Jin'i gizli doktoru olarak işe alır...


Yazarın Yorumu:


*-*-*-*-*-*

Kesinlikle izleyin! :)


*-*-*-*-*-*

Buradan sonrası Spoiler İçerir!

Merhaba! Hele şükür bir Kore dizisi yorumuyla gelebildim :) Uzun zamandır dizi izlemiyordum yaklaşık bir 3 hafta önce Kill Me Heal Me ile arayı kapattım. Bir saatten sonra gerçekten güzel dizi telaşına düşüyorsunuz ya da izleyesiniz gelmiyor. Böyle bir zamanımda Kill Me Heal Me'ye başladım ve şunu söyleyebilirim ki izlediğim en güzel Kore dizilerinden biriydi. Uzun bir aradan sonra böyle kaliteli bir dizi izlemek iyi geldi. En son Man From The Stars'ı bu kadar beğenmiştim galiba. Her neyse daha fazla uzatmadan dizi ile ilgili beğendiğim detaylardan bahsedeyim.


Öncelikle oyunculuk çok iyiydi! Kimin oyunculuğu? - Tabiki de Ji Sung'un! :) Kendisinin oyunculuğuna hayran kaldım. Sonuçta 7 farklı karakteri canlandırmaktan bahsediyoruz. Üstelik her bir karakter arasındaki bakışlar, ses tonları vs. o kadar farklıydı ki karakter değiştiğinde hemen anlayabiliyordum.
Ağlama sahnelerinde çok içli içli ağlıyordu, benim de oturup ağlayasım geldi zaman zaman :) Ama çocukluğunda yaşadıkları gerçekten de hafife alınacak şeyler değildi. Her çocukluğa dönüşte yaşananları üzüntüyle, dehşetle izledim.
Ji Sung'u ilk Protect The Boss dizisinde izlemiştim ama orada pek ısınamamıştım. Karakteri çok çocuksuydu ve saçları çok komikti :D Burada tamamen farklı bir havaya bürünmüş, meğersem çok yakışıklıymış :)
Son bölümlerde tek tek karakterlere veda ediş sahneleri çok duygusaldı. Her bir karakteri ne kadar benimseyip sevdiğimi fark ettim. En çok Shin Se Gi'ye üzülürdüm sanıyordum, ama beklediğim kadar üzülmedim. Gerçi ben yıkılırım falan sanmıştım, ona nazaran daha az diyorum :) Onu bayağı bir sevmiştim.
Shin Se Gi'nin kızın dediği her şeye küçük bir çocuk gibi uyması da çok şekerdi bu arada :))

Yo Na'nın olduğu kısımlar komikti, hele Oh Ri On'a 'oppa oppa' diyerek yapışması en komiğiydi :D
Her neyse Cha Do Hyun - Ji Sung hakkında diyeceklerim bu kadar :))


Gelelim başrol kıza. Aslında kendisini sevdim. Çok abartılı güzel bir kız değildi ama çirkin de değildi bence. Karakterini de iyi canlandırıyordu. Sevimliydi ve abisiyle olan halleri çok tatlıydı :)
Başlarda Oh Ri On üvey zannediyordum, çocuğun ailesini, şirketi falan araştırdığını görünce ama meğersem Oh Ri Jin'miş.
Dizide en çok şaşırdığım şeylerden biri Cha Do Hyun isminin aslında Oh Ri Jin'e ait olmasıydı. Çocuk kızın sadece acılarını değil ismini bile almış. Bu arada Kore de isimler kız, erkek fark etmiyor herhalde, ya da Do Hyun unisex bir isim. Değilse de kimse takmamış o zaman...


Oh Ri On namı diğer 'Omega' da sevdiğim karakterlerden biriydi. Zaten dizide sevdiğim karakter sayısı bir elin parmağını geçmez (O 7 karakter hariç).
Açıkçası kızı sevdiğini iyi ki söylemedi. Bana kalırsa Cha Do Hyun olmasaydı bile kız onunla olmazdı. Sonuçta kız ona tamamen abi gözüyle bakıyordu. Bu yüzden söylememesi daha iyi oldu.

Dizinin sonunda kitabın adının Kill Me Heal Me olması çok hoşuma gitti :) Ayrıca orada tanıştığı kızın adının Yo Na olması da çok ironikti :)

Dizide en sevdiğim repliklerden birini de paylaşayım. Bunu sevmemdeki en büyük neden kendi korkularıma cevap niteliğinde olması aslında.


Not: Dizinin sonundaki izleyicilere olan mesaj çok güzeldi! 





Benden bugünlük bu kadar. Şimdi başka bir dizi izliyorum, bitmek üzere. Vaktimin olduğu bir ara onu da yazacağım. Kendinize iyi bakın! :)


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hakikaten öyleydi, bitmeseydi keşke...

      Sil
  2. Bu diziyi 2.kere izliyorum derexe vuzel dizi hatta bazenleri shin se gi neden gitti diye duvarla konustum aklima geldikce agladim bu kadar guzel bi dizi olamaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok sevdiğim bir dizi. Shin Se Gi'nin gitmesi çok üzücüydü

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.