Mayıs 27, 2015

K-Pop - The Ultimate Audition


Yazarın Puanı: 5.3
Türü: Müzikal, Romantik
Bölüm Sayısı: 14
Yayın Yılı: 2012
Oyuncular:
Go Eun Ah - Ji Seung Yeon
Park Yoo Hwan - Kang Woo Hyun
Kwak Yong Hwan - Kwon Ji Woo

Konusu:

Ji Seung Yeon, İngiltere'de bir müzik okulunda okumaktadır. Ancak kendisinin istediği hayat bu değildir. Bir gün Beethoven'ı kendi tarzıyla çalınca okuldan atılır. Zaten böyle bir hayatı istemeyen Seung Yeon, Kore'ye geri döner ve arkadaşı Kwon Ji Woo'nun yanında kalmaya başlar.


Kwon Ji Woo M2 Junior grubuna katılmak için seçmelere katılır, bu sırada Seung Yeon da seçmelere kendi videosunu gönderir ve ikisi de gruba alınırlar. Ancak M2 tamamen erkeklerden oluşan bir gruptur, Seung Yeon ise grupta kalabilmek için erkek kılığına girer...


Yazarın Yorumu:


*-*-*-*-*-*-*

Boş bir vaktiniz varsa ve sıkılıyorsanız. Dizi aramaktan heder olduysanız izleyebilirsiniz :)

*-*-*-*-*-*-*

Az buçuk spoiler içerir!

Ultra klasik bir diziyle herkese merhaba! Evet, konusu gayet bilindik, erkek kılığına giren bir kızın tamamı erkekten oluşan bir müzik grubuna girmesi ve bu gerçeği kimseye çaktırmama çabaları.

Açıkçası bu konudan o kadar sıkıldım ki, birkaç iyi dizi var onun dışında yapılanlar kabak tadı vermeye başladı. Fakat bu o kadar da kötü bir dizi değil. Yani evet, klasik bir konusu var, erkeklerin kızı nasıl anlamadığına şaşırıyor ve sinirleniyorsunuz ama diziyi izlerken keyif alıyorsunuz.

Dizi de başrol çocuk başlarda biraz soğuktu, pekte sevemedim açıkçası ama gülünce sevimli biri oluyor :) Bu arada Yoochun'un kardeşiymiş. Öğrenince kısa süreli bir şok geçirdim sonra gerçekten benzediklerini fark ettim.

Başrol kız güzeldi. O kadar kısa saç herkese yakışmaz sonuç olarak.

Bahsedeceğim bir diğer kişi, başrol kızın en yakın arkadaşı. Hatta sonradan kıza aşık oldu. Yani bir aşk bu kadar mı gerçekçi gelmez ya. O çocukta bir tuhaflık vardı bence. Ben onu sevemedim. Melül melül bakıyor etrafa :D

Bu arada dizinin bir bölümünde Lee Joon vardı. Gözümden kaçmadı :))

Bu dizinin son 2 bölümünü izlemedim. Finali nasıl yaptılar bilmiyorum. Zaten merakta etmiyorum. Beni eğlendirmiş bir dizi kendisi ama o kadar muhteşem diyemeyeceğim. Finalini de arkadaşımdan öğrenirim artık. Cunning Single Lady'nin de son 2 bölümünü izlememiştim. O konuda da bir eksiklik hissetmiyorum, zaten ne olacağı belli oluyor. Sahi, daha onu yazmadım değil mi ben? Hatırladığım kadarıyla yazacağım onu da bir gün...

Haydi sağlıcakla kalın :)


6 yorum:

  1. Kız ne kadar Mblaq'teki Mir'e benziyor diyecektim ki gerçekten öyleymiş :) vikipedi sağolsun :)
    Merak ettim diziyi You are beautiful'a benziyor biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet You Are Beautiful gibi bir dizi bu da, hatta benzerliklerini yazacaktım ama unuttum :)

      Sil
  2. Diziyi geçen sene izledim herhalde, pek emin değilim ama beni sadece sonu tatmin etmemişti. Sonunda olması gereken bir sürü olay vardı ama kısa kısa bitirilmişti fakat zaten Koreliler son yapmakta pek iyi değiller o yüzden pek bir şey söyleyemiyorum. Diziyi genel anlamda sevmiştim :Dd Başrol erkeği hoşuma gitmişti herhalde >.>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik Kore dizisi işte, son yine olmamış :) Ben de izlememekle iyi etmiş sayılırım o zaman :))

      Sil
  3. Kapağı görür görmez "Aaa bu kız. Aaa yine aynı konu." dedim. Keşke biraz daha erkeksi yüz hatları olan birini seçselermiş sonra insan izlerken NASIL HALA ANLAMADINIZ diye tepinebiliyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne boyu posu ne de yüzü bir erkeği andırmıyor. Çok belliydi, izlenirken tepindim ben de :D Bu konuya alıştım gerçi, olaylarin sıralaması da hep aynı :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.