Mart 02, 2015

Aşk Yeniden


Bir Türk dizisiyle selamlar :)
Kore dizisi izleyen hemen hemen herkesin ilgisini çekmiştir bu dizi. Kafalarda da hep aynı soruyu bırakmıştır, 'Yoksa Kore dizisinden alınma bir dizi daha mı...' diye. Ne söyleyeyim bende bir acaba mı dedim. Ama etraftan okuduğum kadarıyla hiçbir Kore dizisinden alınmamış, gerçi izlerken bağdaştırabileceğim hiçbir dizi de gelmemişti aklıma. Bu yüzden sevdiğim diziler arasına girebilmiş nadir Türk dizilerinden biri, en azından şimdilik.
Gayet komik ve eğlenceli bir dizi ve insanın bir Kore tadı alması hoşuna gidiyor, aşklarında, olayların akışında vesaire... Oyuncular açısından bakacak olursak başrol ikilinin çok sevimli bir çift olduklarını söyleyebilirim. Çünkü başrollerin birbiriyle uyumlu olmaması demek dizinin hiçbir şeye benzememesi demek neredeyse (çok muhteşem bir konusu olmadığı sürece.).
Oyuncular demişken, Buğra Gülsoy'u severim, diziyi birazda onun için izliyorum :))

Dizi hakkında beğenmediğim tek bir kısım var Karadenizlilerin biraz abartılı olması. Yani dizilerde şiveden (daha doğrusu ağızdan) falan pek hoşlanmam çünkü gerçekten abartılı yapıyorlar. Bu dizide de biraz abartılı olduğunu düşünüyorum. Hele o kızın halasının konuşması beni benden alıyor. Birde kızın babası biraz sinir bir adam. Bunun dışında dizide çok gözüme batan bir şey yok.

Yani anlayacağınız güzel bir dizi gibi görünüyor, ilk birkaç bölüm için. Umarım böyle de devam eder :)

Bu arada Fox Tv, Kore dizilerini seviyor galiba :)) Benim için sorun değil tabi istediklerini yapsınlar, çalmadıkları sürece, izinli olduğu sürece sorun yok. Pek Tv başında dizi izleyen birisi değilim zaten. İzlediğim diziler arasına girebiliyorsa Kore dizilerine 'benzemesinde' bir sakınca yok. Burada genel konuştuğumu da belirtmek isterim.

Not: Biraz araştırırken Love&Secret dizisiyle biraz benzediğini fark ettim. Başları falan benziyor sanki. Birde siz bakın derim. Dizi çevrilmemiş galiba ama İngilizce altyazısı youtube da var.

Haydi kendinize iyi bakın, gidiyorum ben!


2 yorum:

  1. Bende izliyorum beğenerek:) Kore dizisinden çalıntı dediler bende inanmistim. .Fox çalıntı dizilerle dolup taşıyor diyorlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore tadında bir dizi olduğu için böyle çalıntı lafları da hemen dolaşıyor etrafta :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.