Mart 13, 2015

Hi School Love On


Yazarın Puanı: 6.8
Yayın Yılı: 2014
Türü: Romantik, Fantastik, Gençlik
Bölüm Sayısı: 20
Oyuncular:
Nam Woo Hyun - Shin Woo Hyun
Kim Sae Ron - Lee Seul Bi
Lee Sung Yeol - Hwang Sung Yeol

Konusu:


Lee Seul Bi bir melektir. Melekler normalde kimse tarafından görülemez. Bir gün Shin Woo Hyun adında bir öğrenci okulunun çatısından düşmek üzereyken Lee Seul Bi onu kurtarır.

Mart 11, 2015

Yabancı Dizi Önerileri

Kore Kore derken Amerikan dizilerinin pabucunu dama atmak olmaz değil mi! :) Şahsen ben bayağıdır Amerikan dizilerini izliyorum ve bence gayet güzel yapımlar var etrafta. Hangisine başlayacağımı şaşırıyorum çoğu zaman :)

Aslında Kore ve Amerikan dizileri arasında oldukça fark var. Yani bayağı bir fark var. Bu yüzden Kore'deki tadı Amerikan dizilerinde bulamayacaksınız. Özellikle o saf aşkı! Ama eğer Kore klişelerinden sıkıldıysanız biraz daha farklı tatlar aramak istiyorsanız başlamalısınız! 

Biz Kim Mavi'yle size sevdiğimiz birkaç Amerikan dizisinden oluşan bir liste hazırladık. Bir bakın, belki içinden sevebileceğiniz bir kaç dizi çıkar :)

Mart 03, 2015

Elin Oğlu


Artık Abnormal Summit programını bilmeyen yoktur öyle değil mi? Hani şu Kore de yaşayan yabancıların bir araya gelip 3 tane Koreli sunucu ile birlikte yaptıkları program. Bu çok eğlenceli bulduğum programın şimdi de Türk versiyonu çıkıyor! :) Daha Abnormal Summit hakkında bir yazı yazmadan Türk versiyonu hakkında yazmaya başladım :)

Mart 02, 2015

We Got Married


Programı seven okumasın :D
Nefret ettiğim ve bir türlü bitmeyen program: We Got Married. Gerçekten bir insan bir programı bu kadar mı sevmez yani. Bizde de vardı bir program bunun tarzında, hatırlar mısınız bilmem. O da saçmaydı bu da saçma. Yani o çok tutmayıp kalkmıştı yayından en azından. Bu program öyle değil. Yapışmış ekrana çıkmıyor. Hayır bu kadar fazla abartılmayan bir program olmasa neyse diyeceğim. Ama gerçekten çok abartılıyor ve sanki program dışında bile evliler gibi davranıyorlar. En büyük saçmalık burada yani. Bir de netizenler gerçekçiliğini kaybettiğini söylüyorlar, WGM'e katılan çiftlerden biri kendi özel hayatında biriyle buluşunca falan. Yani program ya program, ne inandırıcılığı bekliyorsunuz? Gerçekten evliler sanki. O zaman dizilerde oynayan insanlara da aynı muamele yapılsın, hiçbir şekilde anlayamıyorum bu olayı.

Aşk Yeniden


Bir Türk dizisiyle selamlar :)
Kore dizisi izleyen hemen hemen herkesin ilgisini çekmiştir bu dizi. Kafalarda da hep aynı soruyu bırakmıştır, 'Yoksa Kore dizisinden alınma bir dizi daha mı...' diye. Ne söyleyeyim bende bir acaba mı dedim. Ama etraftan okuduğum kadarıyla hiçbir Kore dizisinden alınmamış, gerçi izlerken bağdaştırabileceğim hiçbir dizi de gelmemişti aklıma. Bu yüzden sevdiğim diziler arasına girebilmiş nadir Türk dizilerinden biri, en azından şimdilik.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...