10 Ocak 2015

Surplus Princess

Yazarın Puanı: 6.3
Türü: Romantik - Komedi, Fantastik
Yayın Yılı: 2014 
Bölüm Sayısı: 10
Oyuncular:
Jo Bo Ah - Kim Ha Ni
On Joo Wan - Lee Hyun Myung
Song Jae Rim - Kwon Shi Kyung
Park Ji Soo - Yoon Jin A
Kim Seul Gi - An Hye Young
Kim Min Kyo - Do Ji Yong
Nam Ju Hyuck - Big

Konusu: 

Kim Ha Ni bir deniz kızıdır. 
Aşık olduğu adam için insan olmaya karar verir ve bunun için bir iksir içer.

İnsan olma yolunda ilk adımını atan Ha Ni, kendilerine iş aramakta olan 4 kişinin evine yerleşir. 
Ancak Ha Ni tam olarak insan olamamıştır. Bunun için aşık olduğu adamı, 100 gün içinde, kendine aşık etmelidir...


Yazarın Yorumu:

***
İzleyecek dizi arıyorsanız,
-komik, eğlenceli-
izleyebilirsiniz :)

***

Boş bir vakit buldum ve dedim ki artık bloga yazmalısın Misa!! Dizi eleştirisi yazmayalı uzun zaman oldu. Özledim galiba ama şimdi nereden başlayacağımı da bilemiyorum. İlk olarak şunu söyleyeyim ki diziyi ilk çıktığı zaman izlemeye başlamıştım. Bitince hemen bloga yazmak istedim ama işin içine tembellik girdi :) Şimdi bakalım bu dizi hakkında neler söyleyebileceğim



Diziye başlama nedenim konusunun ilginç olmasıydı. Deniz kızı hikayesi olunca nasıl yapacaklarını merak ettim. Aslına bakarsanız fena değildi. Başta 16 bölüm olacağı düşünülüyordu galiba ama reytingler yüzünden 10 bölüme indi. Ve ben kendimi bir anda finali izlerken buldum! Ancak çoğu Kore dizisine göre daha tatmin edici bir finali vardı.





Sonrası Spoiler İçerir!!


Karakter karakter ilerleyeceğim;

Deniz kızı Kim Ha Ni! Kız çok tatlı ama çok abartılı bir karakteri vardı. Başından beri Shi Kyung'un peşinden ayrılmadı. Tam çocukta sevmeye başladı, bu sefer kızın kafası karıştı falan. Hatta çoğu kişi izlerken başrol erkeğin kim olduğunu anlayamamış :)) Herhalde oyuncu kadrosuna bakmasaydım ben de bir acaba derdim. Shi Kyung'u tam merkeze koyunca umutsuzluğa düştüm, dedim bu kız çocuktan vazgeçmeyecek galiba. Bazıları da kızın Shi Kyung'la olmasını istemişler, diğer çocuğu beğenmemişlerdi. Halbuki ben sevdim onu, şimdi sırf onun kadar yakışıklı değil diye olmaz ki :))
Not: Arada benim de bir Shi Kyung olsa daha mı güzel olurdu sanki, demişliğim var elbet :)

 Bu arada kızın yemek yeme sahnelerini hatırlatmadan geçmeyeyim! O nasıl iştahlı yemek yemektir öyle, biz de insanız ama.

Shi Kyung hakkında yazayım birazda hazır bahsi geçmişken. Açıkçası ona sonda ne olduğunu kestiremedim. Öyle usulca kendi yolunda ilerlemeye devam ediyordu galiba.
Bu karakteri oynayan Song Jae Rim'i ilk Nail Shop Paris'te izlemiştim ve aramızda kalsın ama orada bayağı bir çirkin gözüküyordu (bunu saç şekline ve bıyıklarına bağlıyorum). Gerçi orada her koşulda Alex'ten daha çok sevmiştim onu ama neyse... Bu dizide ne kadar yakışıklı olduğunu görünce bir afalladım. İlk başta tanıyamadım hatta ve o olup olmadığını kontrol ettikten sonra birkaç kez inkar ettim :D Bir şoka uğradım yani. Baksanıza çok farklı gözükmüyor mu?;
Bu arada We Got Married programında Kim So Eun ile çok tatlılar! Buna ayrı bir başlıkta değineceğim zaten :D
Konudan çok uzaklaştım, toplarlayayım diyeceğim ama bu karakter hakkında fazla diyecek bir şeyimin olmadığını fark ettim.
Diğerleriyle devam edelim...

Asıl erkek başrol hakkında bir iki kelam etmezsem olmaz, adettendir(?). Hyun Myung, aslında yakışıklı biri değil ama oldukça sempatik bence :)) Arkadaşlarıyla olan iş bulma telaşları oldukça komikti :) Kim Ha Ni'yi sevmeye başladıktan sonraki halleri de ayrı güzeldi.
Adettendir diyerek değindim, ilk defa başrol hakkında diyecek bu kadar az şeyim var. Belki de senaristte tam emin değildi kimin başrol olması gerektiğine...

Gelelim dizilerin olmazsa olmazı kötü karaktere. Bu dizininki Yoon Jin A'ydı. Tartışmasız en gıcık olduğum karakterdi. Hyun Myung'la ayrıldıktan sonra gerçek yüzünü ortaya çıkardı resmen. Hatta daha çocuktan ayrılmadan Shi Kyung'un peşine düşmüştü bile. Ayrıca Kim Ha Ni'yi de aşağılayıp durması beni iyice deli etti. Bu kıza olan hislerim hakkında yalnız değilimdir herhalde?

Son olarak dizinin en beğendiğim çifti hakkında yazmak istiyorum! Big ve An Hye Young! Çok tatlı bir çift olmuşlardı. Evet yaş farkını bu kadar gözümüze gözümüze sokmasalardı her şey daha iyi olabilirdi ama böyle de oldukça yakışan bir çift olmuşlardı :)
Ayrıca An Hye Young'un çatı katında yaptığı işte beni oldukça güldürmüştü :D

Karakterler hakkında diyeceklerim bu kadardı. Bence bu dizi ortalama bir diziydi. Çok abartılacak bir yanı yok...

Ek Olarak: Jo Bo Ah (Kim Ha Ni) ile Sulli birbirlerine çok benzemiyorlar mı?

Bir de,

Nam Ju Hyuck (Big) ile Lee Jung Shin?

Belki benzetme konusunda yanılıyor olabilirim :))

Diyecekleri bu kadar olan Amane Misa gidiyor, kendinize iyi bakın!! :)


2 yorum:

  1. İkinci sezonu gelecek bu dizinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa daha yeni duyuyorum :) Bakalım nasıl olacak :)

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...