Aralık 23, 2014

Hobbit 3: 5 Orduların Savaşı

Yani ne diyeyim sana sevgili Peter'cığım. Para kazanmak için mi yaptın yoksa karınla oturdun gel biz muhteşem iş çıkardığımız Yüzüklerin Efendisi filmlerini mahvedelim mi dedim tam anlamış değilim. Hadi ben Yüzüklerin Efendisi'nin büyük bir fanıyım diye filmine gittim, sen niye bana böyle saçma film sundun.. Hollywood'a gelsem alacağım ayağımın altına ama hadi gelmiyorum yine iyisin.
Hadi şimdi neden sevgili Amane Misa ve ben neden filmi sevmedik madde madde açıklayayım.


1. Filmin gereksiz uzunluğu
Yani koskoca 3 kitaptan 3 film çıktı, küçücük bir kitaptan 3 seri çıkardılar bu ne ya.. Uzatmak moda oldu resmen filmleri. Artık anlasınlar film ne kadar uzarsa o kadar geçiş filmi oluyor. Bakınız Hunger Games 3 part 1 yani asıl olaya kadar geçen saçma sapan şeyleri konu alan filmler doğuyor.
Bir tek Harry Potter'ı uzatmalarına sevinmiştim çünkü yine onun da büyük fanıyım. Ama olmuyor sayın Hollywood güzel olmuyor!!

2. Konuyu pazardan seçmişler
Konu oturmamış. Karakterler oturmamış. Karakterleri sevemiyorsun. Sevdiğim insanlar da zaten YE de olan insanlardı. Karakterler oturmayınca ortaya boş bir film çıkıyor işte böyle... Temalar gözünüze gözünüze sokuluyor. Espiriler desen tadından yenmiyor.

3. Yeşil Ekran
Yeşil ekranda çekilen filmleri oldum olası sevmedim. Çok yapay geliyor bana. Çok yeşil ekran sahnesi vardı. Film bana pek gerçekçi gelmedi.


Hele bir sahnede Legolas düşen taşlardan tavşan gibi zıplaya zıplaya üste çıkması bana yuh dedirtirdi. Tahminimce yakında internete düşebilir bu sahne. Amane Misa bayağı güldü görünce :D
Bu sahneyle ilgili de bir tweet koyalım;



4. Yüzüklerin Efendisi'nin varlığı
Belki önümüzde böyle güzel böyle epik bir hikaye olmasaydı. Hobbit'i beğenebilirdim. Ama böyle bir filmin gölgesi bir film nasıl beğenilebilir?

5. Legolas'ın aşkı
Yani yani yani.. Legolas'ı mutsuz edince mutlu mu oldunuz. Zavallı Legolas'cığım benim.. Yani bir cüce ile Legolas'ı karşılaştırmak size yakıştı mı? Ben olsam arka planda elf ile Legolas'ın destansı aşkını verirdim. Elf'i de çok güzel genç bir oyuncu seçerdim. Maalesef Lost'dan tanıdığımız Evangeline Lily bu role hiç olmamış.



4 yorum:

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.