Kasım 07, 2014

Böyle İyilik mi Olur?!


Bugün otobüse binene kadar keyfim yerindeydi. Otobüse binmemle hepsi gitti yerini sinir aldı.

Ya ben de bir sorun var ya da bu insanlar gerçekten bir tuhaf. Kafama bazı olayları fazla takan birisiyim bu da hala sinirli olmamı sağlıyor, şu an sakin olmaya çalışıyorum.

Belki önemli olmadığını düşüneceksiniz ama bugün otobüsteki kız beni deli etti.

Şöyle ki; otobüse bindim akbili bastım ama bam! yetersiz bakiye! Neyse tam arkamda da benimle yaşıt bir kız vardı. ''Rica etsem benim yerime basabilir misin?'' diye sordum kıza (ne yapayım yani mecburdum) o da hemen bastı benim yerime. Teşekkür ettim bende. 

Buraya kadar sorun yok. Sonra ''Bir dakika ödeyeceğim'' dedim kız yok falan dedi. Ama suratındaki ifadeyi görmeniz lazım, bir memnuniyetsizlik, karşıdakini aşağılar bir ifade ve ses tonu. Ben yine de çantamdan parayı çıkartıp verdim ve gülümseyerek teşekkür ettim. Kız da yine aynı ifade. Sonra oturdum. Kız hemen ardından yanındaki arkadaşına verdi parayı, al şunu diyerek. 

Yani gerçekten anlayamıyorum. Böyle iyilik yapacaksan hiç yapma daha iyi! Kendimi çok kötü hissettim. 

Buraya da içimde kalmasın blogta kalsın bari diyerek yazıyorum...

Böyle iyilik mi olur doktor?!?!?!


2 yorum:

  1. çok kötü olmuş senin için, cidden anlamıyorum aynı şeye benzer benim başıma da gelmişti diger insanlarda gördügü için ortada bir şey olmasa da çevreye karşı bir utangaçlık oluyor insanda farklı hissediyor bir an önce o ortamdan ayrılmak istiyor insan yaşadıgın şey üzücü insanlarda hoş görü kalmamış. Umarım bir daha yaşamazsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yaşamam. Bu nasıl davranması gerektiğini bilmeyen insanlar beni sinir ediyor. En azından hoşgörülü olmayı öğrenebilirler...

      Sil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...