Kasım 10, 2014

49 Days

Yazarın Puanı: 6.0
Türü: Romantik, Dram, Fantastik
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Yılı: 2011
Oyuncular:
Lee Yo Won - Song Lee Kyung
Nam Gyu Ri - Shin Ji Hyun
Jo Hyun Jae - Han Kang
Bae Soo Bin - Kang Min Ho
Jung Il Woo - Zamanlayıcı
Seo Ji Hye - Shin In Jung

Konusu: 

Yanlışıkla ölen asıl kızımıza yaşaması için bir şans sunulur; 49 gün içinde ailesi dışında onu seven birilerinin üç damla gözyaşı akıtması gerekmektedir. Bunun için farklı birinin vücuduna girerek hayatını kurtarmaya çalışır.


*-*-*-*-*-*-*-*-*

Yazarın Yorumu:


İlginç konulu dizilerden birisi daha. Fantastik dizilere bayılırım zaten. Bunda da Ruh rehberi tam bir tatlı bela.Hareketleri o kadar tatlı ki insanın ölesi geliyor :) Keşke biraz daha olsaydı ama :(

Birinci adamımız da  yakışıklı, karizmatik ve güvenilir. Hele zamanla içindeki adam gibi adamlığı görüyoruz.

Dizi biraz da kendi yaşamını sorgulatıyor. Size gülümseyen insanların arkadaki fesatlığını fark ediyorsunuz. Cidden hepimizin hayatında olup pek fark edemediğimiz bir durum. Nişanlına bile güvenemeyeceksen ohooo!! Yazık valla bir daha üzüldüm kıza :(

Dizi insanı düşündürüyor, hüzünlendiriyor, güldürüyor. Hayatın aslında ne kadar değerli  olduğunu gösteren dizilerden. İzlerseniz anlarsınız ne demek istediğimi ..

Oyuncular Hakkında;

Oyuncuları sevdim. Özellikle de ruh rehberini. Jung Il Woo... Sırf onun içi bile izlenebilir. (Flower Boy Ramyun'da tanışmıştım ilk :)) Bu rolüyle gayet şekerdi. İzlenebilir güzel bir dizi :) 







1 yorum:

  1. Ben bu diziyi izledim ve bayıldım hatta her haftasonu izlemek isterim.:) Bu arada Jung Il Woo' nun canlardırdığı karakter daha çok ruh bekçisi olarak tanınıyor :) Her neyse byyyyy

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.