Eylül 11, 2014

Super Junior - Mamacita


Biraz geçte olsa Mamacita ile ilgili yorum yapmadan edemedim :) Nasıl başlasam bilemiyorum yorumlamaya. Ah hep böyle oluyor -,- Her neyse. Şöyle bir başlayayım ben;


Albüm gelmeden önce çok merak ediyordum, acaba nasıl bir şey olacak diye. Super Junior bu, herhalde çok güzel bir şeyler olacak gibi dedim. Ve beklemeye başladım :)

Önce resimler geldi tabi ki ve bam! Kovboy(?!) olmuşlar, bu fikir çok hoşuma gitmişti açıkçası. Daha sonra teaser falan derken nasıl bir şarkı olacağı kafamda canlandı. Ve son olarak şarkı, klip yayınlandı.

İzledim ve çok beğendim. Herhalde Elf olsaydım çok sevinirdim böyle bir şekilde karşımıza çıktıklarına. İlk olarak şarkı çok eğlenceli ve güzel. Hele 'mamacita nega ayayayay' kısmını bende herkes gibi çok seviyorum ve sürekli söylüyorum da :))

Klibine gelecek olursak, bir film havası var :) Böyle bir şekilde yapmaları en iyisi olmuş bence. Çünkü farklı olmak en iyisidir!


Bir de Donghae'nin mavi saçları... :D

Ayrıca Super Junior hala en iyilerden olduğunu bize göstermiş oldu. Ee, bize de önünde şapka çıkarıp saygıyla eğilmek düşer efendim :) Tabi bir de şarkıyı açıp açıp sürekli dinlemek. Ben sık sık yapıyorum da siz de yapın bence :))




Bu videodan sonra bir de drama versiyonu çıkmış şarkının. Hemen açtım izledim tabii! O da çok güzeldi, hareketler, mimikler falan harikaydı.



Onu da şuraya bırakayım;



Benim düşüncelerim bu kadar :)


Yazının özeti; Misa bunu çok beğendi!!!


1 yorum:

  1. çok değişik bir şey yapmışlar cidden.. comebackleri izledim hiçbiri mamacita yı geçecek boyutta değil :)

    YanıtlaSil

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.