Eylül 19, 2014

Queen In Hyun's Man



Evet, geçmiş yazılarımın birinde anneme k-dramaya başlattığımı söylemiştim. Bakınız. Pek hoşnut değilim açıkçası.. Bu seferde her drama bitişinde yeni bir drama istemeye başladı. Adeta drama bankasına döndüm. Şimdi Secret Garden, Man From the Stars'dan sonra güzel anime bulmak zor yalan değil :) Tam da o sırada bu diziyi buldum :P
Diziye puanım : 7,1

Evet gelelim konumuza klasik dizi tanıtımımızı biraz kendime göre dizayn edeceğim, eskisi gibi olsun veya bu daha iyi derseniz yorumda belirtin lütfen :D

Evet şimdi asıl oğlanımız günümüzden 300 yıl önce yaşayan bir alimdir. Onu seven bir kızın tehlikelerden korunması için verdiği tılsımla hayatı değişir. Tılsım tehlikede olan kişiyi 300 yıl sonra geleceğe taşıyordur.  Asıl kız oyuncudur ve ikisinin yolları günümüzde çakışır..




Oyuncular Secret Garden'dan bildiğimiz Gil Ra İm'in arkadaşı Yoo In Na,  Ji Hyun-Woo ki onu hiç tanımıyorum. Bir de başrolden daha çok sevdiğim tatlı mı tatlı yan rol var o da Kim Jin-Woo.

İzlenebilir güzel bir dizi tavsiye ediyorum.. :D




Çok haklı bir tespitle yazıyı noktalıyorum...


0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.