Eylül 07, 2014

Miss Granny



   Yazarın Puanı: 8,1
   Tür:  Komedi, Dram
   Yayın Yılı:2014
   Süre:124 dk
   Oyuncular:
    Shim Eun Kyung-Oh Do Ri
   Na Moon He -Oh Mal Soon
   Park In Hwan- Mr Park
   Lee Jin Wook- Seung Woo

Konusu:
Bütün hayatını oğluna adamış Oh Mal Soon teyzemiz 20'lı yaşlarına geri döner. Şimdi önünde bir şans daha vardır.



Spoiler olmasın diye başka bir şey yazmıyorum konuya :)

İzlenebilir mi : KESİNLİKLE!!

Neden bilmiyorum ama ben çok beğendim. Teyzeyi çok sevdim özellikle.. Bazı sitelerde sadece komedi olarak yazsa da bence hepsinden vardı. Çok eğlenceli bir film bence izleyin.

Not: Bazı kişiler Luhan'ın torunun falan oynadığını yazmış. Gerçek bir bilgi değil bu :D


Böyle tatlı torunlarda var ama :) 

     
Konuk oyuncu olarak filmi şenlendiren Kim Soo Hyun'u da  unutmayalım :) Cidden gelmesi süper olmuş..

   Bu arada ilk defa Koreli metalciler gördüm. Pek yakıştırdığım söylenemez :)


     BONUS, Film de en sevdiğim müzik :)


        Filmle ilgili yorumlarınızı bekliyorum, İyi Pazarlar ^^

0 comments:

Yorum Gönder

Sen de fikirlerini bizimle paylaş :)
Hakaret içeren ve reklam amaçlı yapılan, link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.